Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Visste ni att moderaten Cristina Husmark Pehrson ska in och rota i varenda jevla proposition som regeringen någonsin ger riksdagen, för att sedan komma med klyftiga motargument.

Varenda jevla proposition.

Denna regim kan inte utsättas för för mycket granskning med tanke på hur de vansköter landet. Don't you think...?

Postad
Denna regim kan inte utsättas för för mycket granskning med tanke på hur de vansköter landet. Don't you think...?

Med tanke på att hennes enda skäl att sätta sig på tvären är röstfiskeri så.

Postad
Med tanke på att hennes enda skäl att sätta sig på tvären är röstfiskeri så.

Haha, gällande röstfiskeri så är väl SAP inofficiella världsmästare i denna gren, i princip oslagbara dessutom. Det funkar ju iofs varje gång så det är väl bara att köra...

Postad
Haha, gällande röstfiskeri så är väl SAP inofficiella världsmästare i denna gren, i princip oslagbara dessutom. Det funkar ju iofs varje gång så det är väl bara att köra...

Låt oss enas om att hon är värdelös iallafall?

Postad

Västerås-Hammarby 7-1 (1-1) - SLUT

Målen: 1-0 (2) Michael Carlsson, 1-1 (35) Mikael Larsson, 2-1 (52) Michael Carlsson, 3-1 (53) Michael Carlsson, 4-1 (72) Patrik Anderbro, 5-1 (78) Michael Carlsson (78), 6-1 (84) Andreas Hammarbäck, 7-1 (86) Anders Bruun.

WOOOT! Äntligen BANDY!

Postad
Västerås-Hammarby 7-1 (1-1) - SLUT

Målen: 1-0 (2) Michael Carlsson, 1-1 (35) Mikael Larsson, 2-1 (52) Michael Carlsson, 3-1 (53) Michael Carlsson, 4-1 (72) Patrik Anderbro, 5-1 (78) Michael Carlsson (78), 6-1 (84) Andreas Hammarbäck, 7-1 (86) Anders Bruun.

WOOOT! Äntligen BANDY!

Morr...!

Postad
Äntligen börjar en sport där man inte behöver skämmas över sitt lag ;)

Hejar du på AIK? :lol:

Gissar att det där var ett skämt, eftersom det diskuterades bandy över och att jag är från Västerås :)

Postad

Hehe, slöläser expressen såhär på morgonkvisten och får då syn på ett av de mest insiktsfulla citat jag någonsin läst... Natacha Någonting, tydligen "känd" från tv, gjorde ett jobb på en krog och strippade då på överkroppen varpå hon efteråt säger:

Jag har ångest över det där. Jag kommer inte dricka sådär nästa gång. Man tappar ju omdömet lite grann, säger Natacha.

/TF