Gå till innehåll

The Mona Sahlin of all OT Threads!

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vinner ett lag flera SM guld i rad får dem flertalet medgångare, vare sig det är Djurgården eller Malmö eller AIK eller Hammarby. Antalet medgångare drar inte ner på antalet "riktiga supportrar" däremot. Låt dem köpa lite DIF souvernirer - Det ger pengar till klubben. :-)

Var det inte ganska dåligt med "riktiga" fans" förra året när spelet haltade en del? Har för mig att publiksiffrorna rasade rätt rejält...

Råttsunda?

Postad
Jaja, kom igen när ni vunnit på studenternas.

Bandy? Ja, jo det är ett kul tidsfördriv i väntan på fotbollssäsongen...

Lite svagt att vi inte lyckats plocka det guldet än, faktiskt. Håller med... :cry:

Särskilt häromåret när vi ledde med typ 5-2 i andra halvlek. Var nog sur ett par dar efter det... :evil:

Postad

Tjo! Höjden av viktigt arbete.

1) Hitta minnesläckage

2) åtgärda minnesläckage

3) Kontrollera att åtgärd fungerar.

Inne i fas 3, vilket innebär att bliga på en dataskärm utan att göra något vettigt i ett par timmar.

tur att pf.nu finns.

Postad

Jag är ledig idag, det är skönt. Har tvättat, ska iväg och storhandla nu...

Höjden av otur (eller brist på uppmärksamhet) slog mig förut dock när jag gick till posten för att hämta ut en fin pokerbok. Där gick jag, hungrig och bakfull, och lyckades trampa i två olika hundskitar på vägen (5 minuters gångväg), med båda skorna! Detta måste betyda att jag kommer sätta alla mina hålstegedrag idag, eller hur?

Postad
Jag är ledig idag, det är skönt. Har tvättat, ska iväg och storhandla nu...

Höjden av otur (eller brist på uppmärksamhet) slog mig förut dock när jag gick till posten för att hämta ut en fin pokerbok. Där gick jag, hungrig och bakfull, och lyckades trampa i två olika hundskitar på vägen (5 minuters gångväg), med båda skorna! Detta måste betyda att jag kommer sätta alla mina hålstegedrag idag, eller hur?

Haha kan ju alltid hoppas :lol::lol::lol:

Postad

Visste ni att moderaten Cristina Husmark Pehrson ska in och rota i varenda jevla proposition som regeringen någonsin ger riksdagen, för att sedan komma med klyftiga motargument.

Varenda jevla proposition.