variance_beta Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Hånar ni mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Hånar ni mig? Välkommen tillbaks! Var snäll nu! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Hånar ni mig? Välkommen tillbaks! Var snäll nu! - QoS Haha... tack.. lovar att va snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Löjligt, mitt rekord för temporary ban är 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Inte på den här sidan, vilket är allt som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Men snälla rara Jesus, här sitter man och lirar poker på morgonkulan med TV:n på i bakgrunden då Mora Träsk plötsligt drar av en jävla massa töntlåtar. Kan inte gamla jävla popnissar gå och dra nåt gammalt över sig. Fi donk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 15 Juli , 2006 Rapport Share Postad 15 Juli , 2006 Nä, inte här. Lite svårt med tanke på pf's ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Juli , 2006 Rapport Share Postad 16 Juli , 2006 Lägger en spya i den här tråden för att inte förstöra diskussionen i nån annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Lägger en spya i den här tråden för att inte förstöra diskussionen i nån annan tråd. Lägger en liten spya på Premier Cola som mor då har köpt hem. Smakar helt Ok men varför kan hon inte köpa hem Pepsi? VA? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Fan vad gott det ska bli med lite mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Håller med nu blir det Caio Caio eller hur det stavas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
variance_beta Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Smakar helt Ok men varför kan hon inte köpa hem Pepsi? 1. En prisfråga. 2. Ett politiskt ställningstagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Efter ett jävlans pillande tror jag att jag har lyckats lägga in en avatar... Måste testa... Hatar datorer, älskar bearnaisesås... och även pilsner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Ha det funkar för fan... Jag e ju helt jävla grym på datorer... och på att dricka pilsner... Trevlig helg på er era såsätande kortspelare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Sådärja, nu har jag tappat bort och spärrat 9 visakort i år... Leder jag? Pokersiterna måste tro att jag hustlar kort så ofta som jag byter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 Sådärja, nu har jag tappat bort och spärrat 9 visakort i år... Leder jag? Pokersiterna måste tro att jag hustlar kort så ofta som jag byter... Shisse! Hur lyckas du med det? Jag har schabblat bort, allt som allt, 4 visa- samt 1 Netellerkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Kollar på en repris av Tilt. Everest säger: Pokerspelare är den manliga motsvarigheten till strippor. Sug på den ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,861192,00.html jasså, så wsop är bara en dålig ursäkt för att åka till vegas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Sådärja, nu har jag tappat bort och spärrat 9 visakort i år... Leder jag? Pokersiterna måste tro att jag hustlar kort så ofta som jag byter... Shisse! Hur lyckas du med det? Jag har schabblat bort, allt som allt, 4 visa- samt 1 Netellerkort. Jag kan bli rätt onykter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Ångest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Jag har överskridit min veckliga spelgräns på SvS så nu spelar jag Bingo istället! 41 kr plus redan! Känns som ett mer lönsamt spel detta än Poker!! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Då var det helg igen. Ångesten får vänta till söndag för blir en riktig 3-dagars. Har lite ångest för jag försov mig idag och fick in 0 händer. Men den riktiga ångesten kommer på söndag. Ha de gott och må floppen va me er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LazarusS Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Helg som fan. Ska till Sviten för första gången i kväll. Hepp! Kräftor och Carlsberg imorgon... Ahhhh!!! Trött på söndag??? Naaaaaaaaaaaaaaaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 God dag, lyckades med bedriften att hoppa i sjön kl 4 igår. Gick hem och bytte byxor och glömde mina nycklar. Grattis till mig. Kom in nu kl 12 tack vare vicevärden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Sådärja, nu har jag tappat bort och spärrat 9 visakort i år... Leder jag? Pokersiterna måste tro att jag hustlar kort så ofta som jag byter... Jag tappade också bort mitt kort. Det var ganska pinsamt att gå till banken en vecka senare och säga att jag tappat bort mitt nya kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts