bodybuilder120 Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Dags för en svensk att vinna WSOP, men var ska jag kvala in? / Det jag känner till är att stars har nåt step-program man kan köra, och bugsys club bukar ha många kvalturneringar. Jag pelar på ongame, och inte för jag letat ihjäl mig men hittar inte så mkt där...Vore dock fint om dom hade nånting. / Edit: Live-helpen på ongame (betsson) gav mig https://www.betsson.com/sv/poker/news-events/more.asp?id=715 Citera
Cyntax Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Om du tänker vinna hela WSOP ME är Stars att föredra. Stars betalar dessutom en bonus på $1.000.000 om du kvalat in hos dom och vinner. Det är fan mer än du får i första pris. Annars tror jag att Mansion och BoDog brukar ha bra övervärde i deras turneringar med garanterade platser till WSOP. Nej, det var $1 miljon och inte 10. http://www.pokerstars.com/wsop/faq/ Citera
pepe82 Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Lånar tråden lite kan man kvala in till NLT 1500$ tuneringarna nånstans på nätet? Kommer att vara i Las Vegas då hade varit kul att spela. Citera
mendieta19 Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 pepe82 säger: Lånar tråden lite kan man kvala in till NLT 1500$ tuneringarna nånstans på nätet? Kommer att vara i Las Vegas då hade varit kul att spela. jag såg ett paket med 3 "små"events på ftp Citera
KingCosmoKramer Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Cyntax säger: Om du tänker vinna hela WSOP ME är Stars att föredra. Stars betalar dessutom en bonus på $10.000.000 om du kvalat in hos dom och vinner. Det är fan mer än du får i första pris. Annars tror jag att Mansion och BoDog brukar ha bra övervärde i deras turneringar med garanterade platser till WSOP. Orka skatta på prispaketet och sen på dom där 10M dollarna, då är jag hellre utan pengarna. Citera
mendieta19 Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 KingCosmoKramer säger: Orka skatta på prispaketet och sen på dom där 10M dollarna, då är jag hellre utan pengarna. wp Citera
RuchYa Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 KingCosmoKramer säger: Orka skatta på prispaketet och sen på dom där 10M dollarna, då är jag hellre utan pengarna. mm jag med.. Citera
pop1 Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 eller hur? KingCosmoKramer säger: Orka skatta på prispaketet och sen på dom där 10M dollarna, då är jag hellre utan pengarna. Citera
dafvor Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Cyntax säger: Om du tänker vinna hela WSOP ME är Stars att föredra. Stars betalar dessutom en bonus på $10.000.000 om du kvalat in hos dom och vinner. Det är fan mer än du får i första pris. Annars tror jag att Mansion och BoDog brukar ha bra övervärde i deras turneringar med garanterade platser till WSOP. menar du inte 1 million dollar? Citera
FeteMelander Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 cyntax säger: Om du tänker vinna hela WSOP ME är Stars att föredra. Stars betalar dessutom en bonus på $10.000.000 om du kvalat in hos dom och vinner. Det är fan mer än du får i första pris. Annars tror jag att Mansion och BoDog brukar ha bra övervärde i deras turneringar med garanterade platser till WSOP. dafvor säger: menar du inte 1 million dollar? Förmodligen menade han inte det. Citera
Partyjack Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 KingCosmoKramer säger: Orka skatta på prispaketet och sen på dom där 10M dollarna, då är jag hellre utan pengarna. mm $10M minus skatt vill ju ingen anstränga sig för.. Citera
SouthEast Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Jag har inte råd med skatten på paketet. Skulle däremot ha råd med skatten på $10,000,000. Citera
Cyntax Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 FeteMelander säger: Förmodligen menade han inte det. Nej, det var $1 miljon och inte 10.http://www.pokerstars.com/wsop/faq/ Citera
two_aces Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 På torsdag går $1000-satt på FTP, 5 platser garanterade. Citera
Othello Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Full Tilt har paket+10 miljoner (en miljon om året i 10 år) i bonus om du vinner hela turneringen. Citera
Recommended Posts