Rival Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Postad 26 April , 2008 God kväll! Hade tänkt vara hemma ikväll och lira eftersom det är lönehelg. Det tyckte däremot inte mina kompisar som övertalade mig att chilla o öla istället. Det slutade iallafall med att 6-7 kompisar och diverese flickvänner kommer hit om 20 min. Jaja, det blir väl kul.... Får vara ganska nykter så att man kan lira en session när man kommer hem utan att vara mer packad än pöbeln!. Har spelat en och en halv timme idag och ligger fina 2000 plus. Det tar sig! Lirade 30 min igår också och lillplussade 400 kr. Har därmed fyra plussdagar irad, skönt! Later! Citera
Rival Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Postad 27 April , 2008 Hej PF! Gårdagen var lyckad men istället för att komma hem o grinda så slutade det med att jag cyklade tvärs över stan till flickvännen o sov där. Har haft balträning nu på dagen och det gick okej. Har bal 24 Maj så det är inte så långt kvar:-). Fick 15 minuter över igår medans jag väntade på kompisarna. Passade på att lira lite Heads up på 2.5/5. Det slutade 1100 kr plus så allt som allt slutade gårdagen på 3100 kr upp. Ska försöka o spela lite mer heads up. Spelade en del för något år sedan och kom ITM i SM på nordbet. Detta måste jag ju försvara tills nästa höst igen:-). Tänkte dra igång en session nu och skriva ett arbete lite halvt vid sidan av, det lär gå som det brukar dvs 1.5 timmes poker och inte ens en titt på arbetet:-). Citera
Rival Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Postad 27 April , 2008 Äckligt kan man sammanfatta dagen. Började med att backa 1k. Nu mot slutet så hade jag tagit igen det till 600 back typ. Hittar KK på smallblind och hamnar all in pre mot AA. Det var verkligen på det bordet som det hade smällt på hela tiden så jag kunde verkligen inte komma ifrån det. 1700 back slutar kalaset på. Gick väl o väntade på att en sådan här dag skulle komma. Lite surt när jag kände mig så på G bara:-). Jaja, nya tag imorgon. God natt Citera
slaskpoker Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Bara på 2.5/5:-). Älskar nivån alltså. jag älskar också den nivån lagom stora backdagar när de väl kommer och man kan ändå plussa bra på nivån och inte minst så finns det mkt fisk som kastar pengar till en hur gåre ? Citera
Recommended Posts