cobb89 Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 nån som vet hur jag tar bort alla gamla stats och skapar nya i PT? Citera
misternils Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 under utilities-->Database Maintenance and options. Där kan du "deleta" händer ifrån CG och turneringar Citera
cobb89 Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 kan man spara det jag haft sen förut? Citera
misternils Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Då borde du skapa en ny databas istället, så har du kvar dina gamla händer i den gamla databasen. Det görs under File-->Maintain Databas Name-->Add Citera
sexyterran Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 då glider jag in med en fråga: om jag spelat på pt på 3 olika datoerer och vill lägga över alla hhs på en och samma PT, hur går jag bäst tillväga? hade tänkt kopiera mapparna från de datorer där PTs hhs ligger till min externa hårddisk och sen bara be PT på min huvuddator adda dom HHsen från den (kopierar givetvis över dom till datorn) Är det ett vettigt sätt? Citera
misternils Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Låter vettigt. Jag tror inte det går och "merga" ihop flera db till en, så man får nog göra som du föreslår. Ta HH från de andra två datorerna och peka ut dessa mappar. http://www.pokertracker3.com/forums/archives/PT2/viewtopic.php?t=3134&highlight=combine+database Citera
torax Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Flikar in en fråga oxå. Jag får inte PT att funke med Ongame. Har instalerat alla tillbehör man rekomenderas men icke Någon som har några stall tipps ? Citera
Recommended Posts