Gå till innehåll

uppdrag utfört! lås elr släng, tack!


ribberfors

Recommended Posts

Prima har som många vet bytt till ett nytt software. Omtyckt av vissa men själv har jag problem med det.

 

Efterlyser nu någon som kan hjälpa mig att få till en mod till purplelounge som gör klienten mer spelbar. Bör ha det fixat till den 1a april!

 

Har egentligen noll koll på datorer och behöver grundlig hjälp, antingen i punktform via forumet elr via msn...

 

Här är en tråd på 2+2 som tar upp ämnet http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?t=147735, använd dig av tråden elr kom med andra förslag!

 

Jag vill:

 

* Få så bra färgkontraster som möjligt på carpet, table, cards etc så att jag på ett enkelt sätt kan se vem som är med i potten. (miniview)

 

* få en ny design på korten, (se tråden på 2+2).

 

Går in djupare på mina önskemål när det blir aktuellt. Är säkert skitenkelt att få in till purple men jag e sååååå kass på datorer =)

 

Kanske kan du göra det gratis, i annat fall kan jag doppa en summa på $150 på ditt netellerkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dålig respons på min tråd. endast en kille hörde av sig men han drog sig ur.

 

min spelmånad börjar imorgon, börjar bli bråttom...höjer belöningen till $150 (se första inlägget om mina önskemål)...

 

trodde egentligen att det skulle finnas någon som skulle kunna göra det för en symbolisk summa elr gratis men verkar inte som så...

 

för $150 borde någon kunna hjälpa mig, elr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...