petla Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Här har vi alla tre på en gång: punkis ska vinna low pirog mellan och ergyn hög får vi hoppas. Har själv spelat 20-25 idag på mellan-racet och haft pirogen mot mig i ALLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 call me, den sopan, har börjat spela turbo istället för super turbo! LOL GL! Fruktansvärt usel är han, typ som en italienare. Alltså, jag menar med race osv som vissa siter erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Här har vi alla tre på en gång: punkis ska vinna low pirog mellan och ergyn hög får vi hoppas. Har själv spelat 20-25 idag på mellan-racet och haft pirogen mot mig i ALLA. NIx ska inte vinna Low.... Tony kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 Jag ska vinna mid! Möter pirogen varje sitte typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 för en oinsatt vilken sida nätverk spelar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 för en oinsatt vilken sida nätverk spelar ni? Entraction; redbet, 24h osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2009 Jag ska vinna mid! Möter pirogen varje sitte typ Många kol du måste lägga på då! 1/9: -230€/510 sngs 2/9: -170€/370 sngs 3/9: +110€/310 sngs Sngs: 1190 st Profit: -290€ SNG leaderboard: 1st - MaybePirog 4924p 2nd - call me 3889p 3rd - RonRandom 3660p Vart taskig trafik idag eftersom Call me halvt gett upp och HSvensson har slappat. Kommer att ta det lugnt i helgen för att medicinera alkoholismen. Men är jag inte allt för bakis så ska jag försöka trycka in lite spel under dagarna. Har ju en rätt så schysst ledning så ska nog inte vara för farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Många kol du måste lägga på då! 1/9: -230€/510 sngs 2/9: -170€/370 sngs 3/9: +110€/310 sngs Sngs: 1190 st Profit: -290€ SNG leaderboard: 1st - MaybePirog 4924p 2nd - call me 3889p 3rd - RonRandom 3660p Vart taskig trafik idag eftersom Call me halvt gett upp och HSvensson har slappat. Kommer att ta det lugnt i helgen för att medicinera alkoholismen. Men är jag inte allt för bakis så ska jag försöka trycka in lite spel under dagarna. Har ju en rätt så schysst ledning så ska nog inte vara för farligt. Din mamma e slapp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 4 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2009 Din mamma e slapp Alla under 4000 poäng är våldtäktsmän! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Här har vi alla tre på en gång: punkis ska vinna low pirog mellan och ergyn hög får vi hoppas. Har själv spelat 20-25 idag på mellan-racet och haft pirogen mot mig i ALLA. Jag är glad om jag är gulfri den här månaden, men om rullen räcker månaden ut ska jag nog vinna förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 4 September , 2009 Rapport Share Postad 4 September , 2009 Alla under 4000 poäng är våldtäktsmän! jaha, då får jag börja lira nu .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hård helg. Men nu är lägenheten städad på ölburkar så nu är det dags att sopa mattan med valparna som försöker tävla mot mig i sng leaderboarden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur ser tabellen ut efter helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur ser tabellen ut efter helgen? Folket har ju börjat närma sig. Var bara 500 poäng före tvåan nu. Men nu är det terminatorgrind så att man drar ifrån lite igen. Här har ni riktigt fet musik: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur många bord spelar du åt gången? Visst är Redbet BOSS? Tänkte på att det inte är något vidare multitable-skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur många bord spelar du åt gången? Visst är Redbet BOSS? Tänkte på att det inte är något vidare multitable-skin. Försöker ligga på 9-11 stycken. Ibland blir det något mer eller mindre beroende på trafiken. Det är entraction. Lite bättre multitable skin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
testing777 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur är motståndet på toppen i Leaderboarden? Ska du spela igen nästa månad? Tänkte om man skulle våga sig på ett försök. Hur stor rulle tror du att man måste ha? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Hur är motståndet på toppen i Leaderboarden? Ska du spela igen nästa månad? Tänkte om man skulle våga sig på ett försök. Hur stor rulle tror du att man måste ha? Mvh Dom är inte så heta faktiskt. Eller menar du spelmässigt eller grindmässigt? De är inte så heta på något av det faktiskt. Just nu känns det som att jag kommer att försöka vinna skiten nästa månad också. Behöver pengarna, men man vet ju inte hur sugen man är i slutet på den här månaden. Beror ju på hur duktig du är och vad du kan spela med för ROI. Men det är jävligt mycket swings på super turbo faktiskt så minst 2200€ skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 200 inköp alltså, låter rimligt imo sjukt nog. När man spelade vanliga sngs brukade man räkna på 30 inköp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 1/9: -230€/510 sngs 2/9: -170€/370 sngs 3/9: +110€/310 sngs 4/9: -110€/110 sngs 5/9: - 6/9: -25€/25 sngs 7/9: -155€/265 sngs Sngs: 1580 st Profit: -580€ SNG leaderboard: 1st - MaybePirog 6540p 2nd - call me 5444p 3rd - RonRandom 4583p Kul med många plusdagar iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Game # 1349651428 - Texas Hold'em No Limit 100/200 - Table "€10+1/1000VIP(€10) Super Turbo Sit & Go 6635070 1" Players(max 6): fiseluring (1,840.00 in seat 1) MaybePirog (1,063.00 in seat 2) neglarinn (3,102.00 in seat 4) David_V (1,260.00 in seat 5) lardig-se (1,735.00 in seat 6) Dealer: neglarinn Small Blind: David_V (100.00) Big Blind: lardig-se (200.00) MaybePirog was dealt: Kh - 3s fiseluring Fold MaybePirog All-In (1,063.00) neglarinn Fold David_V Fold lardig-se Call (863.00) Flop 6c - Ts - 6d Turn 6c - Ts - 6d - 9h River 6c - Ts - 6d - 9h - 9c lardig-se shows: 2d - As (two pairs, Nines and Sixes) MaybePirog shows: Kh - 3s (two pairs, Nines and Sixes, with King as kicker) lardig-se wins: 2,226.00 (with two pairs, Nines and Sixes) Game ended 2009-09-07 23:05:45 GMT+01:00 När jag satte in den här i wiz, rättade till rangen till ungefärliga så fick jag ändå diffen -0.7. Tycker att det låter mycket, men ändå tycker jag att det här är en given push pga press från blindsen. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolo888 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tjenare. Kul tråd det här, ska bli kul att följa din kamp månaden ut. Att du orkar grinda så mkt säger jag bara! Finns det något annat program än wiz som tar med pressen från blindsen? Wiz är ju imo ganska kass för vissa situationer i just superturbos, då det hela tiden är extrema situationer. Gäller ju att greppa all foldequity man kan hitta liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Ser stabilt ut, synd att det är så omöjligt att plussa på spelet i st bara. Gl som vanligt pirre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Tror nog push ATC funkar i princip. Därmed inte sagt att jag skulle orka Men tycker nog det är ok spelat, beroende på din image hade jag kanske släppt A2 som fi. Men det är förmodligen helt fel spelat Hur mycket ROI hämtar du på att spela vanliga turbo istället, öka på antalet bord med ett par och försöka hitta några % ROI istället? En procent på 500 spelade 20Euros ger ju 100euro, säg att du klarar att få 3-5% bättre ROI. Antar att du fortfarande kan vinna leaderboarden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Jag tycker pushen är ok (spelar främst 6 manna turbo atm), hans syn är ok med. han behöver vara typ 60% favorite och då du pushar extremt wide (om inte 100%?) så bör han vara det med A high ofta nog för att det ska vara ok. Problemet med just A2s e ju att han aldrig kan dominera ett sämre A. Kolla siffrorna i SNGEGT rekommenderar jag, har det inte här på kontoret så kan inte göra det åt dig... Generellt tycker jag att SNG Wiz whinar på många Kx pushar som jag tycker e solklara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts