Aeis Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Har just nu 2 skärmar bredvid varandra. Men jag funderar på att köpa en bärbar och undrar om det går att ha den bärbara under min andra skärm? (utökat skrivbord) Såhär: [ ] [ ] Istället för såhär: [ ][ ] Citera
Pedroboy Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Det är nog mer oergonomiskt och nacken kanske får problem. Du ska ha ögonen i höjd med övre kanten på en skärm tex. Vilket borde bli svårt med det upplägget. Citera
gdaily Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Tekniskt sett så är det enkelt, till och med en idiot som jag lyckades fixa till det. Citera
Aeis Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2008 Tack för bilden gallico. Gick in och kikade där och såklart behövde man bara dra skärmarna som man ville ha dem:D Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Snacka om onödig musarm. Tack för den här tråden. Vilken idiot man är... Citera
Aeis Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2008 Snacka om onödig musarm. Tack för den här tråden. Vilken idiot man är... Fått musarm för att du haft skärmarna bredvid varandra? Citera
Aeis Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2008 Det är nog mer oergonomiskt och nacken kanske får problem.Du ska ha ögonen i höjd med övre kanten på en skärm tex. Vilket borde bli svårt med det upplägget. Men om den bärbara är widescreen så behöver det inte bli jättemycket högre än ögonhöjd tror jag. Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Fått musarm för att du haft skärmarna bredvid varandra? Har andraskärmen ovanför och jobbat med musen horisontellt. Citera
Recommended Posts