Flap Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Ett tips som funkar relativt bra är när man bryter mot sina regler dvs, spelar på för hög nivå, synar när man vet att man är slagen eller liknande är detta: 1 Säg ganska högt och strängt: "Det där skulle du inte gjort!" 2 Örfila dig själv allt vad fan du orkar. 3 Hoppas att du lärt dig något av ditt misstag. 4 Börja om från punkt 1 tills önskvärt resultat är uppnått. Jag kanske är dum i huvet men är rätt frusterad just nu... Hälsa! Citera
JesperPV Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Jag kanske är dum i huvet Mos def Citera
Sideshow Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Ett tips som funkar relativt bra är när man bryter mot sina regler dvs, spelar på för hög nivå, synar när man vet att man är slagen eller liknande är detta: 1 Säg ganska högt och strängt: "Det där skulle du inte gjort!" 2 Örfila dig själv allt vad fan du orkar. 3 Hoppas att du lärt dig något av ditt misstag. 4 Börja om från punkt 1 tills önskvärt resultat är uppnått. Jag kanske är dum i huvet men är rätt frusterad just nu... Hälsa! std Citera
misternils Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 3 Hoppas att du lärt dig något av ditt misstag. Jag vill inte lära mig av mina misstag. livet blir så händelsefattigt då Citera
Candolim Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Tvinga dig själv att läsa hela Super System II varje gång du tiltar rejält. Bättre straff finns inte. Citera
Recommended Posts