Mr_Fille Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Hej jag pluggar på liu o söker någon form av livepoker spel? Måste såklart finnas massvis av pokerintresserade studenter i en pokerstad som linköping? Finns det någon klubb eller liknande? vore annars kul att dra igång ngt. tacksam för svar. Citera
w00d Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Hejjag pluggar på liu o söker någon form av livepoker spel? Måste såklart finnas massvis av pokerintresserade studenter i en pokerstad som linköping? Finns det någon klubb eller liknande? vore annars kul att dra igång ngt. tacksam för svar. Jag läser på LiU, men studerar i Norrköping, men har inget jätteproblem att ta mig förbi Linköping om det är något roligt spel på g. Jag har minimalt med erfarenheter av livespel så det vore säkert kul att spela lite nån gång =) Hör av dig om ni drar ihop något skojigt och seriöst. Citera
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 i ljungsbro (1 mil) utanför lkpg har dem en klubb Citera
Jessica Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 coolt, jag pluggar också på LiTH. Klubb i tornby? Bara massa maffia turkar? Vet att det finns en klubb i stan som är sån. Citera
AndersL Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 hur kommer man i kontakt eller ansöker om medlemskap i tornby/ljungsbro klubbarna ? nån som veT? Citera
dafvor Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 va fan. ring bengt sonnert, daniel larsson eller nån av dom =) dom vet säkert nåt. fan linköping har producerat en hel del pro's Peace Citera
Recommended Posts