cobb89 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Har precis köpt och installerat PT, lagt in cirka 90 000 händer så har en del fakta nu att gå igenom. Är det någon som har några bra tips om vad som är bra att kolla på? Finns det nåt ställe där man kan ta reda på vad alla förkortingar står för? Citera
asfalten Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Har precis köpt och installerat PT, lagt in cirka 90 000 händer så har en del fakta nu att gå igenom. Är det någon som har några bra tips om vad som är bra att kolla på? Finns det nåt ställe där man kan ta reda på vad alla förkortingar står för? tips: avinstallera skiten och ta dig ned pa byn och kop en bira. Prata med en tjej! Citera
Zenmuron Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Din "general info" tab är nog ett bra ställe att börja på. OM du håller muspekaren över förkortningarna så står det längst ner i "marginalen" vad det innebär. Ta t ex "Won $ WSF %" håller du musen över den tabben så står det längst ner till vänster i programmet "Percentage of time player won money when seeing the flop" och om du inte förstår det och vill ha reda på vad det betyder så föreslår jag en ordbok Citera
okocha Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 tips: avinstallera skiten och ta dig ned pa byn och kop en bira. Prata med en tjej! Tips: ge aldrig mer tips. Citera
misternils Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Finns en bra artikel på 2+2. http://archives1.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=ssplnlpoker&Number=4946669&fpart=1&PHPSESSID= Citera
asfalten Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Tips: ge aldrig mer tips. tips: bry dig inte i lojliga inlagg. Citera
cobb89 Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2008 Haha näe.. jag ignorerade det inlägget rätt hårt.. tänkte läsa den där länken en kille skickade nu annars har jag inte fått nåra egentliga tips. Comeon peeps! nån som vet vad VPIP är? Citera
misternils Postad 30 Mars , 2008 Rapport Postad 30 Mars , 2008 Voluntarily Putting money In to the Pot. det betyder andelen händer som du aktivt har lagt marker till potten (antingen genom syn eller höjning). Citera
Rojne Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Har precis installerat pokertracker och ska regga det. Undrar om ni vet om vi i Sverige behöver betala VAT? Om inte var kan jag hitta koden? Inte mycket pengar att bråka om....men endå. Citera
Flyrre Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 nån som vet vad VPIP är? Volountary Put Money Into Pot Citera
Recommended Posts