Zeit Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Ni som har löpande bonusar, har ni även tillgång till VIP-shoppen? Mailat med deras affiliate manager och enligt honom gäller inte shoppen om man samtidigt har bonusar. Vill iaf höra mig för här så jag inte "luras" Citera
SoderKrippa Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Den typen av diskussion tror jag nog bryter mot forumets regler... /SK Citera
Zeit Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2008 Den typen av diskussion tror jag nog bryter mot forumets regler... /SK Har hört att det är ok att prata om bonusar, vip-shop osv bara man inte snackar rena rakebackdeals. Citera
calloway Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Är det 8 el 10x bonus? Dom påstår dom går back med 8x plus vipshop,lol. Citera
Zeit Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2008 Är det 8 el 10x bonus? Dom påstår dom går back med 8x plus vipshop,lol. x8-bonusar. Nja, tror knappast att dom backar om man får vip-shop också. Citera
devalanteriel Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Vi gör så här - frågan tillåts men får ställas i den nystartade Bestpokertråden: http://pokerforum.nu/forum/ongame/46152-bestpoker-com.html Lite omständligt kanske men då går allt via rätt kanaler iaf. Citera
Recommended Posts