Kontextus Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 hmm , undrar hur moderatorerna väljs här? Känns underligt att du blev moderator efter att ha läst denna tråd. Inte för att dryga inlägg som Tottis första är bra generellt, men när det handlar om ett svar till ett troll är det väl desto mer förståeligt att det skrivs. Kan förresten nämna att båda softish och kont både kom från Tranemo och att kontextus account startades väldigt snart efter softish stängdes av. Mycket sammanträffanden!! Inte oväntat att se en sådan kommentar från en av dem som saknar självinsikt. För övrigt så har jag aldrig sett Softish vara skriven som Tranemo-bo. Bevisa gärna det för mig genom en screenshot eller dylikt. Citera
Djens Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Vår stil får medges vara ganska likartad men jag är inte Softish. Du lurar ingen. Dessutom förnekade du det inte innan när du kunde. Du kan blåljuga folk upp i ansiktet rätt du vill men alla vet att du är det där trollet. Att två personer som skriver exakt likadant och har samma dumma funderingar samt att den ene dyker upp när den andre bannas lär inte vara ett sammanträffande. Citera
Recommended Posts