DrRoland Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Tycker iofs det är lite fusk om man får kliva uppåt. Att en kompetent spelare kan fixa 500vip bara han inte gular i början innan han/hon säkrat en hyfsad summa på kontot att spela med tvivlar jag ju inte på. Citera
HataB2B Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Att en kompetent spelare kan fixa 500vip bara han inte gular i början innan han/hon säkrat en hyfsad summa på kontot att spela med tvivlar jag ju inte på. Äh, Gdaily är ju lika kompetent som en blind höna! Tycker iofs det är lite fusk om man får kliva uppåt. Det borde väl rimligen gynna mig om han går upp i nivå iom den utökade gulningsrisken? Citera
Kape Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Tycker iofs det är lite fusk om man får kliva uppåt.Att en kompetent spelare kan fixa 500vip bara han inte gular i början innan han/hon säkrat en hyfsad summa på kontot att spela med tvivlar jag ju inte på. Klart att han ska upp i nivå fort. Jag tror knappast att han ämnar grinda NL10 i en månad. Det blir med andra ord ett intressant test på om/hur man snabbast får ihop 500 VIP med $50 i "rulle". PS Gdaily och HataB2B, ni kan väl starta en egen tråd om denna utmaning? Citera
Tele Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 24h är några riktiga skojare! De har fortfarande inte betalat ut 20k till min polare för att han vann "Skaraborgstouren". Ett gäng turneringar runt om i skaraborg (västergötland) som 24h sponsrade där totalsegraren skulle få ett pris på 20.000. Sen när allt var avgjort strunta dom i det..så jävla ruttet. Citera
popquee Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 Ola gick gul, vem skall då lyckas..? Citera
Klyka Postad 31 Mars , 2008 Rapport Postad 31 Mars , 2008 24h är några riktiga skojare! De har fortfarande inte betalat ut 20k till min polare för att han vann "Skaraborgstouren". Ett gäng turneringar runt om i skaraborg (västergötland) som 24h sponsrade där totalsegraren skulle få ett pris på 20.000. Sen när allt var avgjort strunta dom i det..så jävla ruttet. Var det 24h som skulle betala ut prissummorna då? Och sponsrade de turneringen, eller "sponsrade" de den som i grebbestad? Citera
DrRoland Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Ola gick gul, vem skall då lyckas..? Vad hände? Citera
Tele Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Var det 24h som skulle betala ut prissummorna då? Och sponsrade de turneringen, eller "sponsrade" de den som i grebbestad? De vanliga prissummorna vet jag inte om de var inblandade i (jag själv spelade inte "touren". Men jag är 100% säker på att de hade ett speciellt extrapris till totalsegraren i de 4-6(?) turneringarna men som de sen struntade i att ge honom. Citera
Recommended Posts