don_sebbe Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 För du pushar väl river för värde antar jag? tror jag inte att han gör Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 tror jag inte att han gör DU har spelat en del med Åsiss antar jag? Han är rätt sjuk så jag tror att pushen på river är för värde här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 DU har spelat en del med Åsiss antar jag? Han är rätt sjuk så jag tror att pushen på river är för värde här. har svårt att se den vara för värde men det är väl bar att fråga honom. åssiss hur tänkte du på river? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Snillen spekulerar...... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 hand 1 och 3 wp. en självklar vb i JJ handen. Om du menar jättedåligt spelat när du säger wp så håller jag med dig. 1 och 3 är dåliga dock kan jag hplla med om vb i JJ-handen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Om du menar jättedåligt spelat när du säger wp så håller jag med dig. 1 och 3 är dåliga dock kan jag hplla med om vb i JJ-handen. Vad föreslår du i exempelvis AJ handen? Jag tycker inte jag spelar den kasst, men jag kanske missar något. Ta inte det här som att jag som den fisk jag är försvarar mitt fiskspel, jag vill helt enkelt höra hur du resonerar när du säger att den är dålig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Om du menar jättedåligt spelat när du säger wp så håller jag med dig. 1 och 3 är dåliga dock kan jag hplla med om vb i JJ-handen. Snillen spekulerar...... alltid ngt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 håller med nabbes. Hand 1 och 3 skulle jag spelat likadant som du och hand 2 är en väldigt enkel vb. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Vad föreslår du i exempelvis AJ handen? Jag tycker inte jag spelar den kasst, men jag kanske missar något. Ta inte det här som att jag som den fisk jag är försvarar mitt fiskspel, jag vill helt enkelt höra hur du resonerar när du säger att den är dålig. Alltså JT-handen hade jag spelat annorlunda på alla gator utom preflop. Känns dåligt att betta floppen sen sjukt dåligt att betta turn och sedan river kan jag väl gå med på att pusha eftersom han aldrig bör han en speciellt stark hand förutom några nötliknande händer då såklart. Men för att pusha skulle jag vilja ha en jävligt stark read först... AJ-handen hade jag spelat likadant flop och turn men river hade jag def foldat när han ställer, (fast om nu åsiss är så sjukt galen som ni säger får man väl syna då....) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Spelar jag den här lite för hårt mtp att vi är så djupa? http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=9066 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Orka liksom http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=9067 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 :ola: :ola: :ola: :ola: http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=9068 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Spelar jag den här lite för hårt mtp att vi är så djupa? http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=9066 97 hade jag nog inte spelat så hårt nä. Definitivt som du antingen är WA eller WB så tycker jag det är dumt med en pusch på turn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 97 hade jag nog inte spelat så hårt nä. Definitivt som du antingen är WA eller WB så tycker jag det är dumt med en pusch på turn. Jag tycker läget blir så svårt eftersom han envisas med sin lilla fjolliga 5-bet på flopp. Handen hade varit betydligt enklare att spela om potten varit lite mindre på turn. Som spelat känns det typ som att alla spel är fel.. Fold, finns ju givetvis inte. Syn känns också jättekallt, vad gör jag på river om jag inte förbättrar liksom? Och om jag förbättrar, kommer jag få betalt? Jag valde att pusha eftersom jag inte ville få ett jobbigt läge på river och kanske tappa värde om jag skulle förbättra. Jag hoppades väl också på att det fanns någon sorts FE hos fi, även om jag förmodligen kan glömma att han släpper någonting i sin range där. Tycker handen är jävligt svår hur som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Slutade spela nu, var inte min kväll helt enkelt.. Kändes inge bra idag och jag känner också att jag behöver en dag mer eller mindre utan poker så sjukt mkt som jag grindat på slutet. Jag vill vara fräsch till de sista dagarna i månaaden, det är rekordmånad med råge på g och jag vill verkligen sätta ribban högt inför resten av sommaren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Ogillar verkligen spelet i 79s handen nåt enormt, vad gör du? Antingen tar du gotteoddsen han ger dig på flopp och synar hans första dubbling eller så spelar du för att få in stacks redan där, att syna hans 5bet eller vad det nu är suger eftersom din hand tappar så mkt i värde om du missar allt på turn och potten kommer vara gigantisk. Edit: hur mkt plus i juni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 Ogillar verkligen spelet i 79s handen nåt enormt, vad gör du? Antingen tar du gotteoddsen han ger dig på flopp och synar hans första dubbling eller så spelar du för att få in stacks redan där, att syna hans 5bet eller vad det nu är suger eftersom din hand tappar så mkt i värde om du missar allt på turn och potten kommer vara gigantisk. Edit: hur mkt plus i juni? Som vanligt låter allt så enkelt när du hjälper till Nu har jag helst klart en bättre bild av handen. De är ofta händer som denna som jag lyckas fucka upp när jag har en dålig dag.. Jag är inte helt fokuserad, så tar jag ett förhastat beslut och tänker inte riktigt efter.. Måste förbättra mig på det området helt klart.. Med några få dagar kvar ligger det på 90k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 nej det är en bluff på river helt älrigt tror jag att han har AJ där och tror han kan vika river. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Är du 90k + i juni? wp isf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 nej det är en bluff på river helt älrigt tror jag att han har AJ där och tror han kan vika river. Tjena Åsiiss, kul att se dig här på forumet. Alltid kul att spela mot dig också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asiiss Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Haha asså. På vilket sätt ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nuttii Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Åsiiss^CDS^JR!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Haha asså. På vilket sätt ? Det skeppas ju lite mer stackar med dig (MITT) PÅ BORDET än om sätet upptas av nån standard-nit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 27 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Är du 90k + i juni? wp isf! Yes, det har varit en riktigt bra månad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Jag är avis, haft en downswing och slutar på sämsta månadsresultatet sen oktober (+21500 kr). Grattis till fint resultat (och bra spel)! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts