quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 AA i sb... alla lägger sig, jag ställer in... bb som i princip är comitted att syna min lilla stack lägger sig... en smärtsam klassiker... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 dökort och ett par blinds så är man nere på 45e plats och 9.5k.....jädra dumblinds!! Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 haha, AA igen... i mittposs... ställer in... vad tror ni, alla lägger sig såklart... guu va mysigt... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 jag blir lika förvånad varje gång dom höjjer blindsen på den här siten Citera
RaMz Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Jag ställde in med 9Ts och fick syn av KK sam JT (!!!) Missade utdragningen iaf och åkte ut. Riktigt sjuk turnering med riktigt dåligt spel och jättehöga blinds. Kände mig inte helt bekväm. Citera
Borka Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 ute åkte med AJ mot 9Ts. 9:a på floppen Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 blinden är som sagt lagom tråkiga... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 suck bommade man en trippling... UTG miniraisar och jag har 77. Vill inte riskera något, ser ju många som minniraisar med AA KK tex, så jag foldar. BB synar. Floppen blir 74x typ !!!!! båda blir all in och UTG visar AK (såklart) och BB 55... Hade man haft en bit över 20k...istället har man 7.5k. Vare fel att folda där? Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 AKs i sb, mittposs sätter mig allin... jag synar självfallet... fi visar upp 44... det säger "KLONK!" på river... dubbel pott tack... Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 dubblar upp igen... AQo vs 66... "KLONK!" redan på floppen... Citera
Nusseman Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Fan vad jag timar in skitkorten dåligt då! 40 av 70 nu, dags att dubbla Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 dubblar upp igen... 15:e plats... ett försök till blindsteal med KJo på knappen-... får syn av bb... floppar TP... UTG betar ut, jag höjer, men får syn... känns inte bra det här... turn kommer 4... UTG sätter mig allin, men jag är nästan comitted och synar... han visar upp A-high med hålstegedrag... phew... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 3.5BB kvar....nu blir jag farlig! Citera
Nusseman Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 inte ett kort över J på 40 minuter... Inga lägen heller... BAJS Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 och där åkte man... A6 i BB vs 99 och ingen klonk !? Bordet 7779x Citera
Nusseman Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 Här var det A8 mot TT... Bästa handen på 45 minuter. Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 fan... inte rätt läge att blindsteal när sb sitter på QQ... var nära att klonka på river dock med min A5s, men åkte ut istället... får väl vara missnöjt nöjd iaf... €290 för 300 vip är ju inte jätteilla... Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 A6 va min bästa hand på länge oxå.... Skönt att man kan tappa en 2a plats efter pause till att åka ut som 52a utan att egentligen göra någonting.... Nä nu blir det allvarligt en pause ifrån 24 och turneringar där. Har inge flyt och blindsen äter mig levande Citera
quizz_kid Postad 1 Mars , 2005 Rapport Postad 1 Mars , 2005 föressten, ang. sista handen (A5s), spelade jag riktigt dåligt där?... skulle jag lagt mig direkt när sb slog om?... jag hade ändå halva stacken i potten... Citera
zeb_sthlm Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Rolig turn det där, kvalade som många andra in och hade tänkt att föra en add on, men vad händer..... Får A2 spader i första handen, sitter sent och ser floppen för 25 chips, kommer K6 i spader och ett A, har alltså par i äss med färgdrag, usel kicker dock, alla chekar fram till mig som höjer pot, blir reraisad av en annan och väljer och syner. Turn ett A till, blir lite misstänksam om han verkligen har ett A han med, han satsar ca 400 jag synar, kommer en 10 på river och inte spader tyvärr. Han satsar 300 till... Har triss i äss med K10 på bordet, synar och han har AJ, nere på 800 efter första handen. Lyckas sen komma upp i över 2000 igen när följande hand under level 4, precis innan add on, sitter på knappen och får AA, alla lägger sig fram till mig, som vanligt, SB har bara ca 300-400 kvar medans BB har ca 5000... Jag 4 dubblar BB och får syn av båda, SB allin. flop kommer 6JQ rainbow..... BB chekar till mig, jag satsar halv pott, får omslag som gör mig tvingad att gå all in eller folda, tror han sitter med JQ först men väljer att gå allin, han sitter med TQ, sb har 96 eller nåt.... Tror jag ska vinna fett, turn kommer K, shit nu har han stege frånn två håll, men jag har två A och sb en nia, river kommer Q.......... Helt osanolikt, han hade 9 av 46 kort han kunde slå mig på....... Blir såååååå trött, hade haft ca 5000 i chips annars och blivit livsfarlig tror jag... jaja, får väl bli min tur en annan gång.. mvh zeb Citera
zeb_sthlm Postad 2 Mars , 2005 Rapport Postad 2 Mars , 2005 Men nästa månad den 1:a då är jag tillbax... Citera
Recommended Posts