Gå till innehåll

PAhud och Trackern till primas nya software


Steinmeyer

Recommended Posts

Jag har direkt stött på 2 problem och jag antar att jag inte är den enda.

 

1. PAhud layout. Hur gör man här? Den fattar ju inte hur statsen ska ligga om man förstorar/förminskar borden. Går det att ta nån genväg genom att använda skins från nån sida som redan har "dra-i-hörnet-bord" eller nåt. :D

 

2. Tracker error vid import.

 

... och en liten bonusfråga, går det att få klienten att fatta vilken storlek man vill ha på borden så man slipper ställa in vid varje nytt bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda hem nya betan, sedan ändra i options i klienten så att du inte roterar när du sätter dig vid ett bord. PAHUD statsen flyttar sig inte om man förminskar borden..

Vill sig inte riktigt ändå. hur får man stats på personen i mitten längst bort så att säga. Där dealern alltid haft sin plats. Ska man ändra så att jag har den som standard plats kanske ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill sig inte riktigt ändå. hur får man stats på personen i mitten längst bort så att säga. Där dealern alltid haft sin plats. Ska man ändra så att jag har den som standard plats kanske ?

 

Den plats du pratar om är seat 6. Kom ihåg att stänga av seat rotation i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det finns ingen officiell patch som gör att statsen följer med när man förändrar storleken på borden, men det gäller bara att vara lite fyndig och fixa det själv. Öppna layouten och öppna ett bord som har den storlek som du oftast spelar, sen laborera med statsen tills dom sitter där du vill ha dom...

 

Piece of cake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...