Steinmeyer Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Jag har direkt stött på 2 problem och jag antar att jag inte är den enda. 1. PAhud layout. Hur gör man här? Den fattar ju inte hur statsen ska ligga om man förstorar/förminskar borden. Går det att ta nån genväg genom att använda skins från nån sida som redan har "dra-i-hörnet-bord" eller nåt. 2. Tracker error vid import. ... och en liten bonusfråga, går det att få klienten att fatta vilken storlek man vill ha på borden så man slipper ställa in vid varje nytt bord? Citera
LIF Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Jag har exakt samma problem. Undrar även om de finns någon primasida som inte kommer byta till de nya borden? Citera
JGrande Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 http://www.pokertracker3.com/products/PTH/files/patch21701i.exe Den där ska nog hjälpa för att fixa så importen av händer till PT ska funka. Är det någon som hittat något om PA Hud till nya prima? Citera
Sideshow Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Lite OT men när kommer nya prima? Jag ser då ingen skillnad än Citera
Bovni Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Nån som lyckats få igång PAHUD ordentligt ännu ? Citera
JGrande Postad 28 Mars , 2008 Rapport Postad 28 Mars , 2008 Nån som lyckats få igång PAHUD ordentligt ännu ? Ladda hem nya betan, sedan ändra i options i klienten så att du inte roterar när du sätter dig vid ett bord. PAHUD statsen flyttar sig inte om man förminskar borden.. Citera
Bovni Postad 29 Mars , 2008 Rapport Postad 29 Mars , 2008 Ladda hem nya betan, sedan ändra i options i klienten så att du inte roterar när du sätter dig vid ett bord. PAHUD statsen flyttar sig inte om man förminskar borden.. Vill sig inte riktigt ändå. hur får man stats på personen i mitten längst bort så att säga. Där dealern alltid haft sin plats. Ska man ändra så att jag har den som standard plats kanske ? Citera
Steinmeyer Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2008 Vill sig inte riktigt ändå. hur får man stats på personen i mitten längst bort så att säga. Där dealern alltid haft sin plats. Ska man ändra så att jag har den som standard plats kanske ? Den plats du pratar om är seat 6. Kom ihåg att stänga av seat rotation i klienten. Citera
Povi Postad 10 April , 2008 Rapport Postad 10 April , 2008 Fungerar PAhud till mini-view borden? Sugen på att prova det.. verkar ju redigt nice Citera
Prizonic Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 Ingen som har en riktig layout som funkar till 6manna på Prima till PaHUD, jag får inte mitt att funka bra. Citera
Rille Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 Ingen som har en riktig layout som funkar till 6manna på Prima till PaHUD, jag får inte mitt att funka bra. Jag har samma problem. Laddat ner betaversionen men hjäkper inte så mycket när statsen hamnar på fel plats. Citera
JohanLj Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Samma här, funkar inte alls med statsen. Ingen som vet hur man ska göra? Citera
Kenan83 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Ingen som har en riktig layout som funkar till 6manna på Prima till PaHUD, jag får inte mitt att funka bra. Nån? Behöver inte ens vara riktigt bra, bara den fungerar =) Citera
jozoa Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Det finns ingen officiell patch som gör att statsen följer med när man förändrar storleken på borden, men det gäller bara att vara lite fyndig och fixa det själv. Öppna layouten och öppna ett bord som har den storlek som du oftast spelar, sen laborera med statsen tills dom sitter där du vill ha dom... Piece of cake. Citera
freddelino Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 om någon fortfarande har problemet: ladda hem senaste versionen av Pa hud. (1.19.6 Beta) Gå in i options > layout manager > options > klicka i 'use new prima tables' Sedan är det bara att placera ut statsen. Citera
stenarn Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Så statsen följer fortfarande inte med. Är det något annat som ändrats i nya PAH (bortsett från att de nya borden finns i layout manager) ? Citera
Recommended Posts