Gå till innehåll

Hjälp mig klä av henne :)


Arnan

Recommended Posts

Desto fler som trycker på länken desto fler bilder, videos får jag se . :) Så tryck på länken och så får jag se på lite sköna bildera på dena heta tjej :) INGET PORR REALTERAT !

 

 

Rolig grej :lol:

 

Anser MODS att denna tråd är för stötande eller totalt irrelvant så Varsågod att ta bort den . Vill inte direkt bli bannad för detta skitet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stänger tråden och tar bort URL:en. Låter tråden ligga kvar så ni kan se motiveringen:

 

För det första - texten på hemsidan gör gällande att upphovsmannen är tjejens ex, som lägger ut bilderna för att hämnas på henne. Hur det är med den saken vet vi inte, men det talar inte för att vi ska tillåta länken.

 

För det andra - Videofilmerna är länkade till en sida som huvudsakligen innehåller saker som tydligt strider mot forumets regler.

 

För det tredje: Sidan är även i övrigt av tveksam natur när det gäller forumets regler och hur den kan komma att upplevas av många av forumets medlemmar.

 

---

 

Håller dock med elvis: Upplägget är smart..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...