Gå till innehåll

Banktransfer Partypoker


Pokershark

Recommended Posts

Är det nån som har koll på hur man gör för att få in pengar på Party Poker med hjälp av bank transfer eller bank wire transfer? Hjälper min flickvän och hon har inte ett Visa-kort.

 

De uppgifter man får från Party Poker är summan man ska sätta in på banken som är Danske bank. Kontot man ska sätta in på heter 5775-8641 och sedan ska man ange ett referensnr. som meddelande som vi fått av party. Vi försökte alltså göra en vanlig banköverföring men verkar inte funka hur jag än skriver kontonumret. Verkar ju också sjukt kort. En annan fundering är ifall meddelandet kommer synas hos danske bank om man gör överföringen från Swedbank?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas det som svensk bank eller utlandsinbetalning?

Det står inget specifikt om det men man kan ju anta att det blir en utlandsöverföring då PartyGaming räknas till Gibralta och antagligen inte har servicepartners i varje land. Skiljer det nåt på hur man genomför en sådan överföring mot en vanlig svensk banköverföring?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står inget specifikt om det men man kan ju anta att det blir en utlandsöverföring då PartyGaming räknas till Gibralta och antagligen inte har servicepartners i varje land. Skiljer det nåt på hur man genomför en sådan överföring mot en vanlig svensk banköverföring?

 

Vet inte, men kan tänka mig att man ska bocka i någonstans för utlandsinbetalning istället för bara överföring då.

 

Enda bankinsättning som jag gjort var till paradisepoker och de hade svensk bank då. Tycker överhuvudtaget sajterna har gjort vanliga bankinsättningar onödigt krångliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5775-8641 ser ut som en Bankgiro nummer.

Vet dock inte om detta säger dig något:

 

STICHTING SMART2PAY ESCROW SERVICES

NL-1017 XM AMSTERDAM

000 00 THE NETHERLANDS

ORGNR: 009210-4017

Aha det säger faktiskt ganska så mkt då "STICHTING SMART2PAY ESCROW SERVICES" angav Party Poker som "Beneficiary Name" Det är alltså en bankgiroöverföring jag ska göra? Låter ju faktiskt logiskt då de skulle se kontohavaren som skickade pengarna och det brukar man enbart göra vid bankgiroöverföringar.

 

Tack för hjälpen alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...