Gå till innehåll

SoderPeter 20tablar megamicrostakes


sokrat3s

Recommended Posts

Spelar mest fullring. Har hållit på med poker i kanske 5-6 år och startade som många andra med typ 200$ på Party Poker som jag sen i princip spelat med.

Skapar denna dagbok för att motivera mig att spela mer, då det är mitt största problem. Orkar ofta bara spela 1-2 timmar.

Ska som det i rubriken säger försöka klara av att spela 200000 händer innan den sista april, börjar på NL50 men räknar med att snart vara på NL100.

 

Spelar 16-18bord samtidigt när jag spelar och hoppas ha vunnit 10-15000$ innan sista april.

Nu kör vi :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 140
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar 16-18bord samtidigt när jag spelar och hoppas ha vunnit 10-15000$ innan sista april.

Nu kör vi :)

 

Låter för det första tungt med 200k händer innan sista april, motsvarar 308händer/dag/bord om du spelar 18 bord vilket är sjukt mycket och kräver åtminstone 3 timmars grind / dag. Blir tungt men visst, ingen omöjlighet. Frågan är om fokus kan vara aktivt över 18 bord samtidigt? Och till den stora frågan? WTF har du för skärmstorlek och upplösning?! ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens första grindsession avklarad.

Skönt med en bra start med lite klonk och coolers på rätt sida.

 

3116händer spelade och 483$ på plussidan.

 

Räknar med att köra 3-4000händer till senare idag.

 

En kort session lirad bara ca 500händer och ett par dollar minus

 

25/3 3622händer +479$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens sista session avslutad och även den bra plus.

Hoppas spela lite mer händer imorgon då jag kommer ha minst 4 dagar utan spel denna månad.

Så jag måste snitta lite över 6000händer om dagen om jag ska klara målet med 200000händer.

 

25/3 6036händer +736,80$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En riktigt tråkig första session idag med 3set under set och 2stycken KK mot AA, svängde mellan 100+ och 100minus där jag nu slutar.

Hoppas det går bättre senare då jag tänkt spela iallafall 4000händer till idag.

 

 

 

25/3 6036händer +736,80$

26/3 2724händer -99$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter för det första tungt med 200k händer innan sista april, motsvarar 308händer/dag/bord om du spelar 18 bord vilket är sjukt mycket och kräver åtminstone 3 timmars grind / dag. Blir tungt men visst, ingen omöjlighet. Frågan är om fokus kan vara aktivt över 18 bord samtidigt? Och till den stora frågan? WTF har du för skärmstorlek och upplösning?! ;D

 

 

detta undrar jag med. 2 st 1600x1200 skärmar lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en semikort session och provade 6manna. 3stackar åkte med QQ mot AA och KK mot AA allin preflop, 2 gånger mot samma kille semiTilT på det.

Blir inge mer 6manna då jag har för svårt att folda QQ KK där.

jaja hittade lite plus trots de missödena.

 

1082händer +69,80$ denna session

 

25/3 6036händer +736,80$

26/3 3806händer -29.20$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en session avslutad och fyfan vad poker kan svänga från dag till dag. Idag är det cooleras i varje hand känns det som uppe i 6stycken set mot set som torskas och 2 Khöga fär mot Ahög färg. Svårt att motivera sig att spela mer men ska nog ta en session till efter fotbollen.

 

25/3 6036händer +736,80$

26/3 5066händer -163,85$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde ett avslutande pass med 6mannaborden. Lite plus på det,blir bara 12 bord när jag kör 6manna, hinner inte med mer :o men blir ungefär lika många händer i timman som med 16-17bord fullring.

 

Dagen slutar på lite minus men hade inte väntat mig något annat efter gårdagens rush. Imorgon är det dags att ha en bra dag igen :)

 

25/3 6036händer +736,80$

26/3 6206händer -93,25$

 

Sjukt vad rake man betalar egentligen 2dagar spel 407$ i rake :evil:

Världens dyraste hobby?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag kommer raka så mycket under denna grindperiod har jag bestämt mig för att byta till ett Ipokerskin där jag har 50%rakeback.

 

Tveksamt om jag kommer kunna få ihop 200000händer känns som jag kommer få vara nöjd om det slutar på 150000händer.

 

Kommer att blanda 6manna och 8manna på ipoker med antagligen mesta av spelet på 6manna.

 

Idag hittils 537händer -79,90

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...