Hygglo Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 Jag vill ha hjälp; vilka tre av dessa böcker jag ska välja: 1. Gambling Theory and other topics - Malmuth 2. Gambling for a living - Sklansky, Malmuth 3. Getting the best of it - Sklansky 4. Sklansky on poker - Sklansky 5. Poker Essays - Malmuth 6. Poker, Gaming & Life - Sklansky Jag ska alltså välja tre av dessa. Har du läst någon av dessa? Är den bra / dålig? Varför ska jag välja just den / varför ska jag inte välja just den boken? Citera
Rackad Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 Vet inte vad du ska med dem till. Poker essays kanske. Citera
mikj Postad 25 Mars , 2008 Rapport Postad 25 Mars , 2008 4a. ska du läsa om du vill lära dig Razz. Annars ej Citera
Hygglo Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2008 Vet inte vad du ska med dem till. Poker essays kanske. Jag vet inte mycket om dem, jag ville veta lite mer om vad de handlar om, eftersom jag får välja tre av dem. Är Poker essays bra? 4a. ska du läsa om du vill lära dig Razz. Annars ej Ok tack, då ska jag inte välja den. Citera
Zenmuron Postad 26 Mars , 2008 Rapport Postad 26 Mars , 2008 Även jag funderar på att plocka det här erbjudandet och har samma svåra val som dig; ingen av böckerna känns som något man skulle betala för. Jag har kollat lite resensioner på Amazon och jag tänker antagligen välja: Poker gambling and living. Gambling Theory och Winning low limit hold em (som du inte har med men som ju ingår i erbjudandet) Poker Esseys kan säkert vara hyffsat intressant men den är ju som många andra av dem här böckerna ganska gamla nu Citera
Recommended Posts