Gå till innehåll

svs 2.5/5, graf över 10k händer


lost

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Fina kurvor.

 

Är det bara min graf som besudlas av FETA svackor där man åker på 10st förlorade allins i rad där man leder 90%+ på turn och bränner 20% av bankrullen över 3-4 dagar? 4 månader i rad :P

 

Det känns som selektivt minne det där...

De gånger man själv drar ut tar man för givet, men de gånger man själv blir utdragen kommer man ihåg desto bättre.

Visst har varje spelare ruttna perioder, men är man en vinnande spelare är det bara att bita ihop och komma igen.

 

Jag bifogar en graf över årets lir så här långt på SvS (saknas drygt +10k som jag plussat på en annan sida):

 

 

080102-080410_svs815.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Det känns som selektivt minne det där...

De gånger man själv drar ut tar man för givet, men de gånger man själv blir utdragen kommer man ihåg desto bättre.

Visst har varje spelare ruttna perioder, men är man en vinnande spelare är det bara att bita ihop och komma igen.

 

Jag bifogar en graf över årets lir så här långt på SvS (saknas drygt +10k som jag plussat på en annan sida):

 

 

080102-080410_svs815.jpg

 

Umm, vilken limit kör du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina kurvor.

 

Är det bara min graf som besudlas av FETA svackor där man åker på 10st förlorade allins i rad där man leder 90%+ på turn och bränner 20% av bankrullen över 3-4 dagar? 4 månader i rad :P

 

Nej, går t.o.m att bränna 90% av rullen på 2 dagar om du verkligen försöker ;)

Går ännu snabbare om du ser till att spela skitdåligt+högt också:

 

MZHjEFQke.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...