Gå till innehåll

kungrikard lurar i vassen!


aspelin

Recommended Posts

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du måste faan vara mästare i att få betalt för sina starka händer!!!!! :shock:;-):mrgreen:

 

GL.....;-)

 

Ah fiskarna måste ha en note på mig som MR BLUFF, inte lätt att få någon och folda. :cry:

 

TY.

 

 

xxxxxxxxxx

EDIT: Inlägget har fått trams bortredigerat. /Appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar varför inte Verbal Kint blev avstängd när han hoppar in och kallar innehavaren såpass grovt påhopp och drar in hans föräldrar i mycket kränkande ordalag, som det stod där vad nog något av det värsta jag sett. Mycket märkligt?? Därmed inte försvara innehavaren men man undrar om det människor som skriver på detta sättet som verbal kint gör? Tråkigt att det finns gott om den typen människor i detta forumet. Vad man kommer så ser man dessa grymma påhopp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar varför inte Verbal Kint blev avstängd när han hoppar in och kallar innehavaren såpass grovt påhopp och drar in hans föräldrar i mycket kränkande ordalag, som det stod där vad nog något av det värsta jag sett. Mycket märkligt?? Därmed inte försvara innehavaren men man undrar om det människor som skriver på detta sättet som verbal kint gör? Tråkigt att det finns gott om den typen människor i detta forumet. Vad man kommer så ser man dessa grymma påhopp!

 

Jag har sparat vad han skrev o kan posta det igen, det roliga ar att verbal har skrivit liknande saker i massor med trader utan att bli avstangd eller varnad, finns bara en forklaring, han har sugit av den moderatorn som bannade mig.

 

Bra inlagg geru, jag lamnar iaf pf for ett stalle dar det inte finns bogar bland moderatorerna.

 

Skulle vara kul om den fega moderatorn kan forklara sig har!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, hoppas aspelin kan skriva snart igen förutom hans ordval emellanåt så berikar den väldigt. Verbal kint, det var mycket grovt men hoppas han läs sig något av det. Dra upp könsord i samband med föräldrar är för mig tråkigt att läsa.

 

Absolut ska man inte skriva såna saker men det han syftade var på att aspelin hade skrivit fula ord som jag inte ens ska ta upp nu om en som drog ut honom i AA handen som han redigerat om nu. Så dåligt av dem båda. menar är micromimit vi spelar och då får man räkna med utdragningar. Tycker det bara är tråkigt att folk använder alla möjliga fula ord till andra iofs kan själv ha sagt ngt dumt ngn gång till personer men kallar dem inte för fula ord eller kallar föräldrar för syskon eller vad det nu stod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den mod som stängde av dig va jag, eftersom du lyckades med att få tre varningar på 9 minuter på grund av personangrepp och trams.

 

Edit: såg att Juggler redan förklarat och ordnat den saken.

 

Har du cancer i hjarnan eller! Det ar val for faan den som borjar som ska bli bannad! JAG HADE TOM SKRIVIT I FORSTA INLAGGET I DAGBOKEN ATT JAG INTE VILLE HA INLAGG FRAN HJARNDODA FAANSKAP SOM VERBAL! *KAN LATT LETA UPP MINST 30 INLAGG MED PERSONANGREPP FRAN VERBAL

 

banna min ip om ni vill jag skiter i det har bogforumet

 

(fattade nastan att det var du eftersom du fortfarande ar ledsen for alla pengar jag vunnit av dig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah fiskarna måste ha en note på mig som MR BLUFF, inte lätt att få någon och folda. :cry:

 

haha Man kan väl inte ha bluffnote på en spelare som endast spelar nötterna...

 

fortsatt bluffa shortstackade synstationer pa 0.5 fr du, gar ju lika bra varje gang, eller inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du har rätt tinusen, att skriva så i sin egen dagbok är dumt och inbjuder till tydligen kända bråkstakar på forumet att ta emot de passningarna och göra dem till grova förolämpningar. För mig var verbals attack mycket grövre och skulle kunnas polisanmälas och torde bli livstids avstängning om han nu enligt andra är en känd bråkstake men då är det konstigt att det är skillnad på person och person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck :roll:! Man blir fanemej mörkrädd.

 

Tråkigt att du blivit bannad kungen :-(.

 

Troligtvis har du ju blivit varnad av 3 mods oberoende av varandra. Dvs det borde varit 1st varning kan jag tänka mej. Men jag vet naturligtvis inte säkert. Jag vet ju inte ens vad du skrev.

 

Sen att du beter dej som en barnrumpa gör att du med ganska säker marginal förtjänar din avstängning retroaktivt i vilket fall skulle jag tro.

 

Hade du snackat med moderatorerna skulle kanske saker och ting kunnat löst sej ändå.

 

Synd. Dina dagböcker brukar vara ganska underhållande. Lycka till med pokern i vart fall. Syns kanske vid borden någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du har rätt tinusen, att skriva så i sin egen dagbok är dumt och inbjuder till tydligen kända bråkstakar på forumet att ta emot de passningarna och göra dem till grova förolämpningar. För mig var verbals attack mycket grövre och skulle kunnas polisanmälas och torde bli livstids avstängning om han nu enligt andra är en känd bråkstake men då är det konstigt att det är skillnad på person och person.

 

 

Nu tog du väl i så du kräktes?

Visst jag kan se att det var dumt av mig att uttrycka mig som jag gjorde.

Jag borde skrivit "É du dum eller?" eftersom det var det jag menade.

 

Om folk tagit anstöt av mitt inlägg så ber jag om ursäkt, det var inte min mening. Min mening var att inlägget som OP la var otroligt dumt, sen tycker jag att ni andra överreagerar, men det är ju bara jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du cancer i hjarnan eller! )

 

Ja du aspelin. Det här vet du inget om eller hur det känns att ha det i familjen, men du måste ha väldigt mycket aggresioner i din unga kropp för att uttrycka dig så och jag hoppas verkligen att det får dig att må bättre, för du verkar behöva det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis har du ju blivit varnad av 3 mods oberoende av varandra. Dvs det borde varit 1st varning kan jag tänka mej. .

 

 

Nej, han blev varnad för tre olika inlägg av två moderatorer vilken jag var den sista som delade ut en mild varning som upphör den 29 mars, dvs den som resulterade i en avstängning i tre dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch man mår illa när moderatorer håller bråkstakar om ryggen! Ni borde skämmas! Att det är möjligt att Verbal ska vara kvar är för mig en gåta. Det är sådana typer som dyker upp hela tiden i trådarna, bara för att förstöra och ironisera. Folk vågar knappt skriva här. Nu har han med som moderat-polare ängeln förstört denna dagbok som är en samlingspunkt för oss låglimitspelare på SvS. Kunde man inte bara sagt till Rikard, att skriver du sådana ord, så får du inte ha någon dagbok? Han bad utryckligen bråkstakar hålla sig härifrån men ändå skulle de hit och förstöra och så kan man väl göra när man är kompis med en maktmissbrukare.

 

Det är en väldig skillnad på KR första ord om en okänd spelare och Verbals attack på dagboksinnehavaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu låser jag den här dagboken eftersom skaparen är avstängd.

 

Gerultis: Moderatorerna håller ingen om ryggen. Aspelin fick infractions/varningar för flera av sina inlägg och Verbal_Kint fick också det. Aspelin fick tre stycken (av olika moderatorer) vilket ger automatisk avstänging. Så som han har betett sig efter avstängningen så har jag svårt att se att han är välkommen tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch man mår illa när moderatorer håller bråkstakar om ryggen! Ni borde skämmas!

Det är en väldig skillnad på KR första ord om en okänd spelare och Verbals attack på dagboksinnehavaren.

 

 

1. Vi håller inga postare om ryggen. VB har fått varningar när så varit befogat. Två stycken totalt som Juggler tidigare har nämt.

 

2. Du har inte förstått att det är i tre helt andra trådar som aspelin har trampat över gränsen och ådragit sig tre varningar inom loppet av 9 minuter. Hans avstängning har alltså inget med hans inlägg denna DB att göra.

 

Nog ältat om detta nu. aspelin är avstängd och kommer tillbaka den 29 om han så önskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...