Neuen Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 över 3k nu i rullen... gogogo.. Citera
najvik Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Det är så skönt att spela på lägsta nivån på Svs. Det är som att jobba på Mcdonalds fast med 50% mer i lön. Tryggt och säkert. Man vet att pengarna kommer. Det är bara att flippa burgarna så kommer lönen i slutet av månaden. Jag gillar det. Så för att ge tillbaks lite så kan man som jag visade innan lägga en å annan nöthand för att visa att man spelar poker för att det är kul och inte för att vinna. Skönt att slippa den nervslitande tävlingen om att vinna mest en månad. Speciellt när man inte ens kommer över nollan. Då är det lite svårare att ligga i toppen. Men kommer nu att visa var skåpet ska stå på botten. Det är lite som att vara blom90 fast tvärtom. Kanske har en chans ändå på att bli årets nykomling. Gogogo. FYP Citera
Sprattelgubbe Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Idag kan du inte komma ifrån att skotta snö va? Citera
Neuen Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Idag kan du inte komma ifrån att skotta snö va? Hehe, antar att du skrev detta den där dagen/natten då det snöade galet. Jo jag har faktiskt skottat. Så att ryggen gick av på mitten. Men så är det att bo i hus. 4k i rullen nu... men har fortfarande lite väl få timmar och lågt spelsug. Men tar det som de kommer. Ingen brådska. Vilar mig i form. Citera
Fjunis Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Hehe, antar att du skrev detta den där dagen/natten då det snöade galet. Jo jag har faktiskt skottat. Så att ryggen gick av på mitten. Men så är det att bo i hus. 4k i rullen nu... men har fortfarande lite väl få timmar och lågt spelsug. Men tar det som de kommer. Ingen brådska. Vilar mig i form. Tja, med de ganska få händerna jag spelat mot dig så tycker jag endå att du verkar vara bra. Jag tycker du ska gå upp direkt du får tillfälle, och hoppa ner om du är tvungen, för du är bättre än 2,5-5 bara du skaffar rulle. lycka till. Ciao Pippo Citera
Neuen Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Tja, med de ganska få händerna jag spelat mot dig så tycker jag endå att du verkar vara bra. Jag tycker du ska gå upp direkt du får tillfälle, och hoppa ner om du är tvungen, för du är bättre än 2,5-5 bara du skaffar rulle. lycka till. Ciao Pippo Jag är på väg. Citera
Neuen Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2009 Nu testar jag lite på 1/2 nivån. Lagomt underrullad. Men gillar att leva farligt. Går in med 100bb tills jag vill annat. Ba så ni vet.. Akta er, im snart back in da games änd den.... your dead miiiit.... Btw, ska till arbetsförmedlingen imorn och ha möte, tänkte se om jag kan söka jobb som påkerproffs. Vad tror ni? Citera
cobb89 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Postad 21 Februari , 2009 6k i rullen gogogog mothafuckah Citera
Neuen Postad 24 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2009 gogogog mothafuckah ty asslicker... 7k i (kebab)rullen nu. Precis på kronan. Det är skillz de... När jag hittar 10k i rullen så kommer jag nog spela ihop en 2k eller nått över de som jag sen kommer skjuta iväg på nästa nivå. 2.5/5kr... Sakta men säkert bygger jag min största rulle någonsin. (saknas typ 30k så lite kvar). Den här gången ska jag inte fega ur och plocka ut cashen så fort jag får lite motgång. Nu blir det bara planerade uttag och stabil rullebyggning. Hell Yeah!! Citera
larrah Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 När jag hittar 10k i rullen så kommer jag nog spela ihop en 2k eller nått över de som jag sen kommer skjuta iväg på nästa nivå. 2.5/5kr... Sakta men säkert bygger jag min största rulle någonsin. (saknas typ 30k så lite kvar). Den här gången ska jag inte fega ur och plocka ut cashen så fort jag får lite motgång. Nu blir det bara planerade uttag och stabil rullebyggning. Hell Yeah!! Han är tillbaka!! The one and only! Woohoo GL:lol: Citera
Neuen Postad 24 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2009 Han är tillbaka!! The one and only! Woohoo GL:lol: Haha, ty man. Så hur går det själv? Du hade väl en rekordmånad på G? har det utvecklats till din njutning? Citera
Neuen Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2009 Resultat i Februari +5k sek Svs 0,5/1 och 1/2 22k händer 53 timmar Bankroll: 7676kr Spelar vidare på 1/2 i mars, kommer nog börja köpa in mig för 200bb nu snart och köra på det tills jag vill annat. Citera
ignat Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Jag är Kouz från svenskaspel, har spelat mot dig på NL400 nu i helgen. Du spelade 2.5/5 förut? Var du vinnande där? Citera
Neuen Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2009 Jag är Kouz från svenskaspel, har spelat mot dig på NL400 nu i helgen. Du spelade 2.5/5 förut? Var du vinnande där? Jo har spelat 5krs, ligger totalt sett plus där. Så kan väl kalla det vinnande. Men inte direkt så jag krossade nivån. Men det tänkte jag ändra på nu snart. Ska bara bygga upp rullen lite till så. Citera
AnnAhl Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Jo har spelat 5krs, ligger totalt sett plus där. Så kan väl kalla det vinnande. Men inte direkt så jag krossade nivån. Men det tänkte jag ändra på nu snart. Ska bara bygga upp rullen lite till så. I like!!! Kötta bara!!!!! Citera
Neuen Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 gogogo!! Precis så jag tänkte nu, men nu är svs stängt. Vafan! Nu när jag blivit extrapepp av ditt inlägg... Får läsa det imorgon igen.. Citera
larrah Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 du gör en tusenlapp titt som tätt gubben. hur länge är du kvar på 1-2? cashar du ut eller sparar du allt på rullen? Citera
Recommended Posts