Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det är så skönt att spela på lägsta nivån på Svs. Det är som att jobba på Mcdonalds fast med 50% mer i lön. Tryggt och säkert. Man vet att pengarna kommer. Det är bara att flippa burgarna så kommer lönen i slutet av månaden. Jag gillar det. Så för att ge tillbaks lite så kan man som jag visade innan lägga en å annan nöthand för att visa att man spelar poker för att det är kul och inte för att vinna.

Skönt att slippa den nervslitande tävlingen om att vinna mest en månad. Speciellt när man inte ens kommer över nollan. Då är det lite svårare att ligga i toppen. Men kommer nu att visa var skåpet ska stå på botten. Det är lite som att vara blom90 fast tvärtom. Kanske har en chans ändå på att bli årets nykomling. Gogogo.

FYP

Postad
Idag kan du inte komma ifrån att skotta snö va?

Hehe, antar att du skrev detta den där dagen/natten då det snöade galet. Jo jag har faktiskt skottat. Så att ryggen gick av på mitten. Men så är det att bo i hus. :-D

4k i rullen nu... men har fortfarande lite väl få timmar och lågt spelsug. Men tar det som de kommer. Ingen brådska. Vilar mig i form. 8-)

Postad
Hehe, antar att du skrev detta den där dagen/natten då det snöade galet. Jo jag har faktiskt skottat. Så att ryggen gick av på mitten. Men så är det att bo i hus. :-D

4k i rullen nu... men har fortfarande lite väl få timmar och lågt spelsug. Men tar det som de kommer. Ingen brådska. Vilar mig i form. 8-)

Tja, med de ganska få händerna jag spelat mot dig så tycker jag endå att du verkar vara bra. Jag tycker du ska gå upp direkt du får tillfälle, och hoppa ner om du är tvungen, för du är bättre än 2,5-5 bara du skaffar rulle. lycka till. Ciao Pippo

Postad
Tja, med de ganska få händerna jag spelat mot dig så tycker jag endå att du verkar vara bra. Jag tycker du ska gå upp direkt du får tillfälle, och hoppa ner om du är tvungen, för du är bättre än 2,5-5 bara du skaffar rulle. lycka till. Ciao Pippo

Jag är på väg. :roll:

Postad

Nu testar jag lite på 1/2 nivån. Lagomt underrullad. Men gillar att leva farligt. Går in med 100bb tills jag vill annat. Ba så ni vet..

Akta er, im snart back in da games änd den.... your dead miiiit....

Btw, ska till arbetsförmedlingen imorn och ha möte, tänkte se om jag kan söka jobb som påkerproffs. Vad tror ni?

Postad
gogogog mothafuckah

ty asslicker...

7k i (kebab)rullen nu. Precis på kronan. Det är skillz de... 8-)

När jag hittar 10k i rullen så kommer jag nog spela ihop en 2k eller nått över de som jag sen kommer skjuta iväg på nästa nivå. 2.5/5kr...

Sakta men säkert bygger jag min största rulle någonsin. (saknas typ 30k så lite kvar). Den här gången ska jag inte fega ur och plocka ut cashen så fort jag får lite motgång. Nu blir det bara planerade uttag och stabil rullebyggning. Hell Yeah!! :mrgreen:

Postad
När jag hittar 10k i rullen så kommer jag nog spela ihop en 2k eller nått över de som jag sen kommer skjuta iväg på nästa nivå. 2.5/5kr...

Sakta men säkert bygger jag min största rulle någonsin. (saknas typ 30k så lite kvar). Den här gången ska jag inte fega ur och plocka ut cashen så fort jag får lite motgång. Nu blir det bara planerade uttag och stabil rullebyggning. Hell Yeah!!

Han är tillbaka!! The one and only! Woohoo

GL:lol:

Postad

Resultat i Februari

+5k sek

Svs 0,5/1 och 1/2

22k händer

53 timmar

Bankroll: 7676kr

Spelar vidare på 1/2 i mars, kommer nog börja köpa in mig för 200bb nu snart och köra på det tills jag vill annat.

Postad
Jag är Kouz från svenskaspel, har spelat mot dig på NL400 nu i helgen.

Du spelade 2.5/5 förut? Var du vinnande där?

Jo har spelat 5krs, ligger totalt sett plus där. Så kan väl kalla det vinnande. Men inte direkt så jag krossade nivån. Men det tänkte jag ändra på nu snart. Ska bara bygga upp rullen lite till så.

Postad
Jo har spelat 5krs, ligger totalt sett plus där. Så kan väl kalla det vinnande. Men inte direkt så jag krossade nivån. Men det tänkte jag ändra på nu snart. Ska bara bygga upp rullen lite till så.

I like!!! Kötta bara!!!!!