Dionysos Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Tänkte precis nostalgilana lite med en polare. Trodde det räckte med att han körde min broodwar skiva och jag med starcraft skivan men det funkade inte. Nån vänlig själ som har lust att PMa över sin gamla starcraft cdkey så vi kan låna den en kväll? Tackar på förhand för er gudomliga vänlighet. (vet att tråden ligger fel men av nån anledning bumpades den inte till start i OT tråden så det fick bli ett litet oetiskt drag) Citera
SOLDforFOOD Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Ladda bara hem en Cd-key, alternativt en Key-Generator. Citera
MrKeen Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 skickat en, klart man hjälper nån som vill återuppliva ett sånt härligt gammalt minne Citera
Dionysos Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2008 skickat en, klart man hjälper nån som vill återuppliva ett sånt härligt gammalt minne jag står dig i evig tacksamhetsskuld! Citera
killerwolf Postad 22 Mars , 2008 Rapport Postad 22 Mars , 2008 får rysningar när jag tänker på bw... och starcraft 2 snart !!!!!!111 då åker pokern på semester i iaf 6 mån =) Citera
sexyterran Postad 22 Mars , 2008 Rapport Postad 22 Mars , 2008 får rysningar när jag tänker på bw... och starcraft 2 snart !!!!!!111 då åker pokern på semester i iaf 6 mån =) +1 Citera
Partyjack Postad 22 Mars , 2008 Rapport Postad 22 Mars , 2008 "Poker Off Topic Diskussioner om allt annat med pokeranknytning." Citera
Recommended Posts