Late Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Jag känner mig rätt så oinspirerad till sommaren. Finns det några konserter, någon stad, resmål i europa eller världen, några marknader eller events som händer i sommar som man bara inte får missa? Shoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Det var en ganska bred fråga du! Jag tågluffade i europa förra somarren och det var skoj, man hinner med väldigt många städer om man vill. Rekomenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Finns det fortfarande ett interrail kort som gäller i hela europa? Hur länge var du ute iallafall och hade du någon favoritstad? Får gärna uppfylla alla vanliga turistkriterier; tänkte mig lagom med sol god mat och bra uteställen ett par historiska platser är aldrig fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 EM off course... På plats eller följa från hemmaplan spelar mindre roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Överlägset.. 190k människor 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Om du inte redan hyrt (ägt?) en lägenhet på rivieran så är det ett tips. Själv gillar jag Nice mycket. I Nice blandas stranden med en gammal stadskärna, pälsklädda ryssar och många trevliga matställen. Bergen ovanför staden bjuder på pittoreska små byar där åldrande kvinnor säljer fikon i lösvikt. Givetvis tar du några avstickare till MC, Cannes, Antibes och ser dig omkring med en hyrbil. Nice är avslappnad jämfört med de andra städerna omkring och inte lika sönderstekt som t.ex. Cannes. Du borde kunna hyra en fräsch lgh för ca 1000 euro/vecka och flyga kan man göra med Sterling för ca 2.000 SEK. Ta med några polare och kör helt enkelt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 EM off course... På plats eller följa från hemmaplan spelar mindre roll. haha fudge vill minnas en tråd där vi diskuterade EM för några månader sen, var en hel hop som var övertygade att ryssland kommer stå för den stora överraskningen, var det inte du vid rodret som påstod detsamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 21 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Om du inte redan hyrt (ägt?) en lägenhet på rivieran så är det ett tips. Själv gillar jag Nice mycket. Du borde kunna hyra en fräsch lgh för ca 1000 euro/vecka och flyga kan man göra med Sterling för ca 2.000 SEK. Ta med några polare och kör helt enkelt =) Låter riktigt schysst, vet du om någon sida där det är enkelt att hyra en lägenhet, kanske alternativt se en bild på den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Låter riktigt schysst, vet du om någon sida där det är enkelt att hyra en lägenhet, kanske alternativt se en bild på den också? Nej tyvärr inte, men kolla lite privatannonser, där kan man ofta hitta små pärlor till bra priser. Förutom det så finns det ju sjukt mkt på internet (Google) men där har jag inte varit runt nånting. Så, tyvärr =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Wsop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Finns det fortfarande ett interrail kort som gäller i hela europa?Hur länge var du ute iallafall och hade du någon favoritstad? Får gärna uppfylla alla vanliga turistkriterier; tänkte mig lagom med sol god mat och bra uteställen ett par historiska platser är aldrig fel heller Japp! Finns lite olika alternativ. Kolla http://www.interrailnet.com/interrail_home Jag var ute i en månad ungefär och måste nog säga att favoritstaden är barcelona, underbar atmosfär och en hel del bra klubbar. Var även en sväng runt i öster i gamla jugoslavien vilket var trevligt och billigt! Sen är ju såklart amsterdam ett måste av flera olika anledningar, måste upplevas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Åka ut på en liten skärgårds ö. Grilla god mat. Tälta. Röka en strut och dricka en god whiskey. Lägereld och se solen gå ned... Sova under bar himmel på mjuk madrass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrorFelling Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Jag nöjer mig med att pinka på grannens Rododendron, varje morgon. Ibland på kvällen också. Så roligt är mitt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 RATM på hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 RATM på hultsfred. Aaa man är ju riktigt jävla sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 roskildefestivalen borde man väl aldrig missa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Fotbolls EM och passa på att grilla varje dag vi har sol i detta skit land Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Och se Rami glänsa på ett soligt söderstadion självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 roskildefestivalen borde man väl aldrig missa qft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts