Gå till innehåll

$54 SnG - blir "bubblan" på floppen - Har QJ


Recommended Posts

Här blir det bubbelspel när godlike76 har skickat in sina sista 95 på floppen.

Vi sitter med QJ och vad ska vi hitta på?

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-63505538-32 played at "Quito" for USD TC from 2008-03-21 08:27 until 2008-03-21 08:29 Seat 1: godlike76 ($725 in chips) Seat 4: tonny chr ($2,940 in chips) Seat 6: vporyadke ($630 in chips) Seat 8: HERO ($3,800 in chips) Seat 9: chettaiso ($6,905 in chips) ANTES/BLINDS

chettaiso posts blind ($300), godlike76 posts blind ($600).

 

PRE-FLOP

tonny chr folds, vporyadke bets $630 and is all-in, HERO calls $630, chettaiso calls $330, godlike76 calls $30.

 

FLOP [board cards: 7 of Spades,4 of Diamonds,Jack of Clubs ]

chettaiso bets $800, godlike76 calls $95 and is all-in, HERO ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ni är 5st kvar och båda shorties är AI så jag hade nog försökt ha kvar biggien i handen så ni hjälper varann att slå ut shorties. Kommer en blank på turn däremot och biggien betar på så går jag nog AI så jag slipper ett jobbigt riverbeslut vid ett scarecard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju exakt det här du är ute efter antar jag? Förutom att chippie betar ut nu... Jag ser inga jättefel i synen pre, du har ju tänkt att chippie synar också, och du får därmed 2 chanser att spräcka bubblan. Jag gillar!

 

Post synar jag bara och hoppas att chippie saktar ner. Går väl att pusha också, men jag gillar synen bättre. Svårt att se att han leder mot dig här iofs, men prio 1 är ju att busta kortstackarna!

WP imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...