MOffegrev Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Det är så att jag eventuellt tänkte stake:a en polare på everest. Han har inget konto ännu, men ska skapa ett, och jag tänkte slänga iväg en 300-400$ till honom. Går det bra att överföra det rätt över till hans account, eller kommer klienten börja bitcha med mig? Citera
tetrapacket Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Det borde nog gå alldeles utmärkt. Själv har jag fått $50 överfört till mitt konto helt utan problem. Citera
DieHunter Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Det bör inte vara några problem, men ta en print screen innan du gör det på dina saldouppgifter så att man också ser datorns klockslag, inte nice om det skulle slaskas bort 400$ helt utan vidare ;P Citera
EverestPoker Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Information om vad som gäller vid överföringar mellan spelarkonton finns på Everest Pokers webbplats: http://www.everestpoker.com/sv/policies/transfer.html Citera
Recommended Posts