Gå till innehåll

Frisör för pokerspelare i Göteborg


heltok

Recommended Posts

Har länge letat efter en bra frisör i Göteborg. Provat Panache, Toni and Guy, Quomodo etc etc. Idag var det dags att klippa mig igen så jag googlade vad folk rekommenderade och hamnade på något forum som sa att nyöppnade Salong Unik vid Kopparmärra var bra så jag bokade tid och cyklade dit.

 

Grymt bra bemötande och lugn och luftig nyrenoverad lokal. Började prata med min trevliga söta 24åriga frisör och visade sig att hon var grymt intresserad av poker. Spelar på nätterna när pojkvännen har lagt sig trots att hon ska jobba på dagarna, klonkat lite turrar etc etc. Hon blev helt till sig när hon fick höra att jag spelade poker som yrke och antecknade mina boktips och helt fascinerad sig när jag visade en EV-uträkning. Tiden gick riktigt fort medan hon blekte mitt hår i 2omgångar, tonade det, klippte det etc. Var lätt den bästa klippningen jag har haft i mitt liv(bästa färgen,bästa klippningen, trevligaste frisören) och jag var för första gången i Sverige nöjd med min klippning.

 

Lovade henne att lura dit fler pokerspelare som kan hjälpa henne knäcka NL4 på bet365. Så alla pokerspelare i Göteborg kan ju klippa er hos Maria på:

http://www.salongunik.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man åka ner från sthlm? Måste man vara nyduschad?

 

Har inga direkta källor, men jag skulle rent spontant sådär, svara nej och ja på den frågan. Låter ju fö riktigt jävla värt att sitta uppe på nätterna och grinda NL4 när man har jobb :lol:

 

Nej, men alltså allvarligt, ALLA pokerspelare här som är sugna på att rita EV-kalkyler och andra ekavtioner för lowstakes-frisörer, här har ni fan nöten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, 4k för en professionell pungfinish i salong måste vara +EV.

 

Verkligen. Fast vem vet, det kanske finns billigare pokerspelande samt pungrakande grindfrisörer där ute! Så det vi borde göra nu är väl helt enkelt att leta upp alla frisörer i Göteborg och fråga om dom är up for grabs angående det vi diskuterat, för att sedan göra en massiv EV-uträkning av det hela för att se vem man bör gå till, så att säga. Är det här en batshit inzane idé eller är jag kanske en av världens smartaste människor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happy ending?

 

Försök att ha sex med henne.

 

får man åka ner från sthlm? Måste man vara nyduschad?

 

Rakar hon pungar också?

 

Jävligt svårt att svara på faktiskt, men testa att skriva längst ner på EV-uträkningen.. "Jag har 4 jävla k brännandes i fickan och en orakad pung. Game?"

 

Tja, 4k för en professionell pungfinish i salong måste vara +EV.

 

Du kanske ber OP, men jag passar ändå på att med en självtagen bild varna för egenhändig pungrakning. Det är fan inte kul! [se på egen risk]

 

HUR I HELVETE KAN JAG BLI VARNAD FÖR DET HÄR????????????????????????????????????????????????????

 

mycket moget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...