Gå till innehåll

Hand-History spelare


simpkiller

Recommended Posts

Ser ju riktigt häftigt ut. Jag lade just till http://www.hhplayer.com/ViewHand.aspx?hand=622

men upptäcker att det inte fungerar i webbläsaren FireFox.

Vill man göra en uppskattad och välanvänd websida idag måste man nog faktiskt ta andra webbläsare än IE i åtanke då det blir alltmer populärt med alternativa läsare.

Det är ju inte bara FireFox användare som drabbas utan mig veterligen alla som kör Mac och Linux då dessa inte har IE utan mer Mozilla-baserade läsare precis som FF är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men upptäcker att det inte fungerar i webbläsaren FireFox.

Vill man göra en uppskattad och välanvänd websida idag måste man nog faktiskt ta andra webbläsare än IE i åtanke då det blir alltmer populärt med alternativa läsare.

Det är ju inte bara FireFox användare som drabbas utan mig veterligen alla som kör Mac och Linux då dessa inte har IE utan mer Mozilla-baserade läsare precis som FF är.

 

hehe tack för tipset klimpen ;-) . den funkar fint för oss i firefox, så det är nog tyvär hos dig felet ligger. kan kanske vara lite känslig om du har nån gammal eller ingen flash installalerad. men forsätt gärna posta händer i ie, vi vill ha masssa olika typer av händer så vi kan få den att funka helt perfekt på alla nätverk. Vi hittar små buggar hela tiden vi fixar.

 

 

posta posta posta :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, skumt att det inte funkar för mig. Jag kör Vista x64 och FF 2.0.0.12

Ingen brandvägg och inget antivirus. Flash har jag och inga plugins i FF förutom det som finns med vid installation.

Har jag problem så är jag helt övertygad om att fler kan få det eftersom jag har en basic version.

 

Vilken flash installation använder ni?

 

Förstår jag er rätt om ni menar att vi skall posta "vilken skit som helst" bara för att ni skall få in data? Det behöver inte vara spännande saker alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, skumt att det inte funkar för mig. Jag kör Vista x64 och FF 2.0.0.12

Ingen brandvägg och inget antivirus. Flash har jag och inga plugins i FF förutom det som finns med vid installation.

Har jag problem så är jag helt övertygad om att fler kan få det eftersom jag har en basic version.

 

Vilken flash installation använder ni?

 

Förstår jag er rätt om ni menar att vi skall posta "vilken skit som helst" bara för att ni skall få in data? Det behöver inte vara spännande saker alltså?

 

 

Japp vi vill ju bara ha så mycket konstiga händer som möjligt så vi kan fixa spelaren så bra som möjligt, så posta allt du har från alla olika nätverk :-) (bara hold em)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...