simpkiller Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Hej! Vi håller på att jobba med en handhistoryspelare som skall fungera på alla nätverk. Vi behöver eran hjälp att prova händer och hitta buggar! Adressen är http://www.hhplayer.com Posta gärna länk + felbeskrivning till dom händerna som inte fungerar här. Hf! /simp Citera
Ruttna Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Skall det fungera med Omaha-händer också? Postade en: http://www.hhplayer.com/ViewHand.aspx?hand=585 Bara tomt bord, händer inte mycket... Citera
simpkiller Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2008 Skall det fungera med Omaha-händer också? Postade en: http://www.hhplayer.com/ViewHand.aspx?hand=585 Bara tomt bord, händer inte mycket... Vi ska fixa det, måste bara få det att funka klockrent på alla nätverk med hold'em först, sen tar vi omaha. Citera
Ruttna Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Vi ska fixa det, måste bara få det att funka klockrent på alla nätverk med hold'em först, sen tar vi omaha. Ok, låter bra! Bra initiativ för övrigt, som Rette säger. Citera
Dead-Inside Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Tekniskt, jättebra. Men behövs ju bättre presentation är blåa länkar och svart text på vit bakgrund, samt att uppspelaren är på en helvit, tom bakgrund. Tyckte själva spelaren var riktigt snygg iaf, kan nog bli bra det där. Edit: Page 2 = no workie. Citera
sturedenstore Postad 14 Mars , 2008 Rapport Postad 14 Mars , 2008 Jag saknar stacksize annars jättebra och användbar sida! Citera
emilio_15 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Fixa framsidan så att den inte är så ful, förstora "add hand". Andra folks länkar ska inte ta så stort plats. Bra i övrigt. Citera
Klimpen717 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Ser ju riktigt häftigt ut. Jag lade just till http://www.hhplayer.com/ViewHand.aspx?hand=622 men upptäcker att det inte fungerar i webbläsaren FireFox. Vill man göra en uppskattad och välanvänd websida idag måste man nog faktiskt ta andra webbläsare än IE i åtanke då det blir alltmer populärt med alternativa läsare. Det är ju inte bara FireFox användare som drabbas utan mig veterligen alla som kör Mac och Linux då dessa inte har IE utan mer Mozilla-baserade läsare precis som FF är. Citera
simpkiller Postad 15 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2008 men upptäcker att det inte fungerar i webbläsaren FireFox. Vill man göra en uppskattad och välanvänd websida idag måste man nog faktiskt ta andra webbläsare än IE i åtanke då det blir alltmer populärt med alternativa läsare. Det är ju inte bara FireFox användare som drabbas utan mig veterligen alla som kör Mac och Linux då dessa inte har IE utan mer Mozilla-baserade läsare precis som FF är. hehe tack för tipset klimpen . den funkar fint för oss i firefox, så det är nog tyvär hos dig felet ligger. kan kanske vara lite känslig om du har nån gammal eller ingen flash installalerad. men forsätt gärna posta händer i ie, vi vill ha masssa olika typer av händer så vi kan få den att funka helt perfekt på alla nätverk. Vi hittar små buggar hela tiden vi fixar. posta posta posta Citera
Klimpen717 Postad 15 Mars , 2008 Rapport Postad 15 Mars , 2008 Hmmm, skumt att det inte funkar för mig. Jag kör Vista x64 och FF 2.0.0.12 Ingen brandvägg och inget antivirus. Flash har jag och inga plugins i FF förutom det som finns med vid installation. Har jag problem så är jag helt övertygad om att fler kan få det eftersom jag har en basic version. Vilken flash installation använder ni? Förstår jag er rätt om ni menar att vi skall posta "vilken skit som helst" bara för att ni skall få in data? Det behöver inte vara spännande saker alltså? Citera
simpkiller Postad 17 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2008 Hmmm, skumt att det inte funkar för mig. Jag kör Vista x64 och FF 2.0.0.12Ingen brandvägg och inget antivirus. Flash har jag och inga plugins i FF förutom det som finns med vid installation. Har jag problem så är jag helt övertygad om att fler kan få det eftersom jag har en basic version. Vilken flash installation använder ni? Förstår jag er rätt om ni menar att vi skall posta "vilken skit som helst" bara för att ni skall få in data? Det behöver inte vara spännande saker alltså? Japp vi vill ju bara ha så mycket konstiga händer som möjligt så vi kan fixa spelaren så bra som möjligt, så posta allt du har från alla olika nätverk (bara hold em) Citera
flaxlax Postad 17 Mars , 2008 Rapport Postad 17 Mars , 2008 Jag gillade den också. En kommentar, fixa gärna så det syns tydligare om det är en turnering eller cashgame. Jag var chockad över att det blev all in med AK mot AQ på 50/100$ innan jag insåg att det var en turnering Citera
Dionysos Postad 11 April , 2008 Rapport Postad 11 April , 2008 ni kan ju slänga in pokertrackerformatet också, vore grymt nice. Citera
Recommended Posts