Bullseye_swe Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Nån som har lust att ge en liten redogörelse för dessa två begrepp? Har stött på dom lite här och där, i olika trådar och med hänvisning till nåt dagboksinlägg av gdaily som jag inte kan hitta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 $T är tournament dollar som du kan använda för att regga i alla sortes turrar. Du får dessa när du avreggar från en turre dit du kvalat in. $W är liknande, fast går endast att använda i speciella events, typ wcoop och live-sattar och sånt om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bullseye_swe Postad 14 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Ok, tack för svar, har en följdfråga dock: det finns alltså arrangerade marknader för att köpa och sälja dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Ok, tack för svar, har en följdfråga dock: det finns alltså arrangerade marknader för att köpa och sälja dessa? http://www.sellyourseat.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Ok, tack för svar, har en följdfråga dock: det finns alltså arrangerade marknader för att köpa och sälja dessa? Köp/sälj direkt här på pokerforum istället så får du nog bättre pris. (Jag är intresserad av att köpa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts