Gå till innehåll

Consp + eisen, MTTs och annat!

Gäst

Recommended Posts

Ang Rainkhan.. han kan väll inte vara så dålig? Han har ju faktiskt ett ft i wsop main event ( det behöver iofs inte betyda nåt med tanke på att Jerry tönten vann) och dessutom vinsten i warm up igår.. kan man jämföra Hevad med lilholdem, shaundeeb, pearljammer eller är han kanske mycket sämre ?

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ang Rainkhan.. han kan väll inte vara så dålig? Han har ju faktiskt ett ft i wsop main event ( det behöver iofs inte betyda nåt med tanke på att Jerry tönten vann) och dessutom vinsten i warm up igår.. kan man jämföra Hevad med lilholdem, shaundeeb, pearljammer eller är han kanske mycket sämre ?

peace

note: skicklighet och tur är inte samma sak..

Länk till kommentar

peace

Av det jag har sett av honom är han sämre.

Länk till kommentar

Jahopp, tänkte ta mig ett CG pass på FTP nu. Ska försöka nöta in massa händer och få mer rutin, sen kanske testa lite 3/6 (har gjort det tidigare och det är ju same thing om man gameselectar lite).

Tänkte även testa Prima men kan ju inte använda PT eftersom jag inte kör postgresql. Jag har ingen aning om hur jag installerar det (jag har dock gjort det på en gammal dator men nu blir jag bara förvirrad när jag ska ladda ned :(). Om nån vänlig själ vill hjälpa mig så skulle det uppskatta enormt :heart:.

Länk till kommentar

peace

Jag har ett antal hundra händer i warmup o million mot honom och min uppfattning är att han är ganska lättspelad och kör mycket abc, inga fancy moves utan ganska rätt på. Torde vara en av de sämre "proffsen"

Länk till kommentar

Fråga om HU CG ang 4-bet och push pre.

Säg att du spelar en normal HU match, i mitt fall på 3/6. Ungefär vad har ni för 4-bet range och pushrange mot ett 4-bet och vad synar ni all in med efter en 4 bet.

EDIT: säg att vi är 100bb djupa

TYVM för svar =)

Började med en $500 hu sng som jag torska. Har tagit 6 inköp på 3/6 nu på 45 min.:mrgreen:

EDIT2: Spelade uselt sen och tappade lite mer än 2 inköp så slutade.

Länk till kommentar

Kört lite drygt 1000 händer, varav 1/3 var på nl600. Rullade på fint, ska ta en promenad nu och sen mer spel senare. Tar resultatuppdatering då och även en del händer.

Länk till kommentar

Tänkte ta en lång grindsession men kom på att jag vill kolla so u think u can dance istället :D.

Hittade en störd rush och plussade 5 inköp på 288 händer, ship :).

Länk till kommentar

Hade en till jättefin session på gång men tappade bla 2 stora potter med AA vs KK och AQs vs AK, båda allin pre. AQs är ju lite tunn kanske men känns bra ändå :).

Totalt har det gåt riktigt bra idag. 2000 händer och +$3000. :)

Länk till kommentar

Bust 1k och 100r. All in med AA på låg bräda i 100r, mötte färgdrag som drog rr stege istället. Låg bra till i 1k ett tag, sen Ajvs33 flop Axx, han betar jag synar. Turn 3, han betar jag synar igen. River J och ett färgdrag missar och han degar så inte mkt att göra.

Dubblar upp 88vsAK och livet leker igen i 10 min. Sen Akvs en tomte med 10Js Träff på A men han får även ett stegedrag som träffar på rivern. Degar handen efter från sb med Q2 med 8bb, klart bb har Ax som står.

Kvar i 65k iaf med en ok stack.

Edit: bust 65k också. Spelade mitt d-game i den i slutet

Länk till kommentar

Kör några MTTs som drar igång nu

01.00 Stars $109 rebuy

01.00 FTP 65k, $163

01.30 FTP 22k, $33 rebuy

02.00 FTP 100k SH, $109 rebuy

02.00 Stars 150k, $320

Åkte första handen i 65k med bottenset vs topset :(.

Länk till kommentar