Gå till innehåll

$100 buyin - $100000 Guaranteed


Recommended Posts

och jag är inte duktig eller? jag har vunnit everests 100k bl. a så jag vet en del om turneringspoker jag med. Internettroll.

 

Ingen har väl sagt att du är dålig? Jag har iaf inte gjort det.

 

Men herregud, vad är det för argument du kommer med? Du har vunnit en $109 freezout och anser att det innebär att du "vet en del om turneringspoker"? Det är mycket möjligt att du är en duktig MTT-spelare men ditt argument tyder tyvärr inte på det.

 

Sen förstår jag inte varför du hugger på alla. Lär dig ta kritik istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja, om man är 22 år eller 17 spelar förstås ingen större roll om man är runt 15-18 mentalt, som ni alla tre uppenbarligen är. Förutom att det förstås känns lite barnsligare att bete sej som en 17 åring om man är över 20.

 

Ni säger ju ni att ni faktiskt är olika så jag får väl tro på er och behandla er som sådana.

 

Throrn verkar vettigast med vissa attitydsproblem. Mitt råd till dej är som tidigare att tona ner lite, men det verkar du faktiskt tom redan ha gjort. Kan ju faktiskt heller inte lasta dej för att du har några mesiga suckups som inte har mycket annat skoj för sej än att "hejja på" när du postar.

 

ImsoNasty och Nevermind däremot har faktiskt inte gjort annat än suckups och verkar vara oerhört patetiska :/ Tvivlar på att ni har vidare kul irl om ni tycker det är skoj att vara nån form av "me too" på ett internetforum. Särskilt roligt är det när Nevermind frågar om argument när han faktiskt inte kommit med ett enda argument själv under hela tråden. Istället har det satsats på att hålla med, så j-a löjligt.

 

Förlåt för jätte OT, men ibland är vissa tonåringar tillräckligt irriterande att jag inte kan motstå :(

 

Kan ju nämna att jag håller med Thorn om att det är viktigt att satsa på att vinna MTTs i första hand. Det ger ju så otroligt mycket mer pengar när man väl vinner istället för att spela väldigt försiktigt bara för att komma hyfsat i pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha ja, om man är 22 år eller 17 spelar förstås ingen större roll om man är runt 15-18 mentalt, som ni alla tre uppenbarligen är. Förutom att det förstås känns lite barnsligare att bete sej som en 17 åring om man är över 20.

 

Ni säger ju ni att ni faktiskt är olika så jag får väl tro på er och behandla er som sådana.

 

Throrn verkar vettigast med vissa attitydsproblem. Mitt råd till dej är som tidigare att tona ner lite, men det verkar du faktiskt tom redan ha gjort. Kan ju faktiskt heller inte lasta dej för att du har några mesiga suckups som inte har mycket annat skoj för sej än att "hejja på" när du postar.

 

ImsoNasty och Nevermind däremot har faktiskt inte gjort annat än suckups och verkar vara oerhört patetiska :/ Tvivlar på att ni har vidare kul irl om ni tycker det är skoj att vara nån form av "me too" på ett internetforum. Särskilt roligt är det när Nevermind frågar om argument när han faktiskt inte kommit med ett enda argument själv under hela tråden. Istället har det satsats på att hålla med, så j-a löjligt.

 

Förlåt för jätte OT, men ibland är vissa tonåringar tillräckligt irriterande att jag inte kan motstå :(

 

Kan ju nämna att jag håller med Thorn om att det är viktigt att satsa på att vinna MTTs i första hand. Det ger ju så otroligt mycket mer pengar när man väl vinner istället för att spela väldigt försiktigt bara för att komma hyfsat i pengarna.

 

Det thorn skrev i sitt inlägg var ju 100% korrekt. Menar du att jag ska skriva exakt samma sak igen då eller?

 

Exakt vad är ditt problem? Jag tycker inte att jag har varit särskilt otrevlig vare sig här eller i någon annan tråd så jag förstår inte varför du ska hoppa på mig.

 

En sak kan jag säga och det är att jag verkligen inte smörar för thorn eller någon annan här (jo, eisenhower och fhaugen men det är av helt andra anledningar). Jag har spelat med honom ett fåtal gånger och vet att han är en stabil spelare. Detta är dock inte särskilt relevant eftersom det enda jag gjorde var att hålla med honom i jättebasic post.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Förstår verkligen inte varför Herveao ska blanda sig in.

Det här helt tydligt att fozzilman88 inte visste vad han pratade om men hade för stort ego för att erkänna det.

 

gå och gräv en hel swimmingpool, jag har rätt i hela min post.

 

fold. Du kommer få bättre lägen när du är först in. Var spelas denna turnering och när?

 

Eftersom att det är en turneringshand och inte en cashhand så måste man väl utgå från vad man tjänar bäst på. Man kan inte analysera turrehänder som om de vore cashhänder, internettroll

 

Jag brukar inte vara otrevlig, speciellt inte på ett internetforum, men du är verkligen patetisk och verkar vara dum i huvudet. Inse att du inte är någon Gud och be om ursäkt till tidigare personer som har skrivit bra inlägg.

 

 

och jag är inte duktig eller? jag har vunnit everests 100k bl. a så jag vet en del om turneringspoker jag med. Internettroll.

 

Oj! Jag har verkligen inte vunnit något större!

Du måste ju helt klart vara bättre än mig på turneringspoker.

Jag avgudar dig hedanefter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...