Gyre Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Inte kul att läsa som sånt här, ingen rolig utveckling alls. Destu roligare att läsa alla desperata personer i winholdems forum! När det gäller tex en pop-up med en fråga för att säkerställa att det inte är en bott som spelare behöver man ju inte ha en fråga per bord, utan en fråga per klient så att säga. Så man får en fråga var 15 min eller något oavsett om man spelar ett eller åtta bord. Citera
gdaily Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Nån som orkar kan väl formulera en poll i ämnet "skulle du spela på en sajt som var bot-fri om du då och då var tvungen att "legitimera" dig som, ööööööh, människa?" Very Happy *fan vad jag é bakis* /TF _________________ All-in funkar alla gånger utom den sista... Keep It Simple Stupid Ja Citera
baller Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Destu roligare att läsa alla desperata personer i winholdems forum! Formulera gärna vidare vad som är roligt med det, orkar nämligen inte titta in där själv ... Citera
Ingpin Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2005 För alla er som inte lyckats slå Partys 22$-SNG än... Håll till godo. SAABPO Citera
QoS Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Palle, fy fan vad sjukt bra! klockrent! - QoS Citera
Måns Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Kontot är väl avstängt av party. Profit, bitch! Citera
TANDEMCYKELN Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 För alla er som inte lyckats slå Partys 22$-SNG än... Håll till godo. SAABPO Är det någon som har testat taktiken? Man skulle ju kunna testa på lite lägre nivåer. Citera
Ingpin Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2005 Är det någon som har testat taktiken? Man skulle ju kunna testa på lite lägre nivåer. Jag slog faktiskt Partys 22$ under 1K turneringar (ROI 23%) och jag spelade rätt likt boten (som beskrivs på hemsidan). Det vill säga: Supertight/aggressivt med låga blindar och många motspelare Superlöst/agressivt med höga blindar och få motspelare. Så ja, den spelar inte så långt från optimal strategi och det fungerar långt på de flesta nivåer (problemet är postflopspelet i början och HU-spelet). //Palle Citera
PeO Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 hehe...det var rolig läsning på "saabpo's hemsida". Låt oss se om jag uppfattat strategin korrekt. 1. Om din stack är större än 10x big blind går du all-in med händerna A-A, A-K och K-K. 2. Om din stack är mindre än 10x big blind går du all-in med händerna A-X, K-X och Q-X (t o m Q-7). Men om någon gått all-in före dig foldar du dessa händer om du inte sitter med A-A, A-K eller K-K. 3. Om din stack är mindre än 4x big blind går du all-in med alla händer. Rätta mig gärna om jag har fel. /Peo Citera
Recommended Posts