Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Inte kul att läsa som sånt här, ingen rolig utveckling alls. Destu roligare att

läsa alla desperata personer i winholdems forum!

När det gäller tex en pop-up med en fråga för att säkerställa att det inte är en bott som spelare behöver man ju inte ha en fråga per bord, utan en fråga per klient så att säga. Så man får en fråga var 15 min eller något oavsett om man spelar ett eller åtta bord.

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Nån som orkar kan väl formulera en poll i ämnet "skulle du spela på en sajt som var bot-fri om du då och då var tvungen att "legitimera" dig som, ööööööh, människa?"

Very Happy

*fan vad jag é bakis*

/TF

All-in funkar alla gånger utom den sista...

Keep It Simple Stupid

Ja

Postad
Är det någon som har testat taktiken? Man skulle ju kunna testa på lite lägre nivåer.

Jag slog faktiskt Partys 22$ under 1K turneringar (ROI 23%) och jag spelade rätt likt boten (som beskrivs på hemsidan). Det vill säga:

Supertight/aggressivt med låga blindar och många motspelare

Superlöst/agressivt med höga blindar och få motspelare.

Så ja, den spelar inte så långt från optimal strategi och det fungerar långt på de flesta nivåer (problemet är postflopspelet i början och HU-spelet).

//Palle

Postad

hehe...det var rolig läsning på "saabpo's hemsida". Låt oss se om jag uppfattat strategin korrekt.

1. Om din stack är större än 10x big blind går du all-in med händerna A-A, A-K och K-K.

2. Om din stack är mindre än 10x big blind går du all-in med händerna A-X, K-X och Q-X (t o m Q-7). Men om någon gått all-in före dig foldar du dessa händer om du inte sitter med A-A, A-K eller K-K.

3. Om din stack är mindre än 4x big blind går du all-in med alla händer.

Rätta mig gärna om jag har fel.

/Peo