chea Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Är i thailand och försöker få igång relakks.. problemet är att när man försöker betala med kreditkort och tanka kontot så får man "banken nekade betalningen". Även provat med ett par olika kreditkort fast med samma resultat. Mailat deras support ett antal ggr men inget svar så därför undrar jag om någon upplevt samma sak och vet om man kan göra något åt det? /Micke Citera
vetgirig Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Gissat att banken spärrat internet-betalningar från thailand pga risken för bedrägerier ? Prova och fråga din bank om de kan fixa det hela. Citera
chea Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2008 Har provat låta vänner försöka betala från Sverige men det fungerar inte heller, även provat låta en i sverige skapa ett nytt konto och försöka betala på det men det fungerade inte heller.. Ringde även swedbank och hörde men de hade inga spärrar på betalningar från thailand. Vet inte vad det kan bero på men all hjälp är väldigt välkommen Citera
Dead-Inside Postad 11 Mars , 2008 Rapport Postad 11 Mars , 2008 Snacka med din bank. Edit: Oj du ringde dem visst redan. Anyway fråga dem vad de tror kan vara felet snarare än att de inte spärrar från Thailand Citera
chea Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 Emilo, när gjorde du en inbetalning på relakks som fungerade? Någon som vet om ett annat alternativ som fungerar likadant? All hjälp uppskattas Citera
FreePlopp Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Är i thailand och försöker få igång relakks.. problemet är att när man försöker betala med kreditkort och tanka kontot så får man "banken nekade betalningen". Även provat med ett par olika kreditkort fast med samma resultat. Mailat deras support ett antal ggr men inget svar så därför undrar jag om någon upplevt samma sak och vet om man kan göra något åt det? /Micke Fråga Andreas Gustafsson, han vet nog. Hur går det med liret nu för tiden? Citera
chea Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 jaha du känner mig antar jag freeflop, frågan är då om jag känner dig? Citera
Hakka Postad 13 Mars , 2008 Rapport Postad 13 Mars , 2008 Vet inte om det löst sig för dig men jag har samma problem så jag drog iväg ett mail å fick detta svar We are upgrading our payment procedure, that’s why your payments are being refused. We have upgraded all subscriptions 10 days from today 29 of Feb. For free. During the time you can always pay directly to our bank account. IBAN: SE7712000000012210110645 SWIFT: DABASESX Don’t forget to put in your UserID. (It will take a couple of days before we get the paper form the bank (snail mail) that you paid, so please be patience.) Or you can send cash to us at (again, don’t forget your UserID). But we prefer that you use our bank account. Att: Martin Relakks Winstrupsgatan 1 222 22 Lund Sweden Mvh. Martin Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.