Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej ny på Poker. Dock gått jävligt bra sen jag började. Bara spelat live tidigare.

Spelr på 24h. Mest 5 draw men även lite holem. Lite lur på prova omaha oxå.

Dock hördejag att konkuransen är högre på 24h än exvis på prima skins.

Kvalade in till 100000 finalen 30/3 så det ska bli kul. Vore roligt om nån 5 draw spelare kunde ge tips på bra sajter. Lite utdöende pokerform i media.

The_Orca:lol:

Postad
Hej ny på Poker. Dock gått jävligt bra sen jag började. Bara spelat live tidigare.

Spelr på 24h. Mest 5 draw men även lite holem. Lite lur på prova omaha oxå.

Dock hördejag att konkuransen är högre på 24h än exvis på prima skins.

Kvalade in till 100000 finalen 30/3 så det ska bli kul. Vore roligt om nån 5 draw spelare kunde ge tips på bra sajter. Lite utdöende pokerform i media.

The_Orca:lol:

Jag fattar ingenting av vad du skriver. :shock:

Postad

Vrf ödsla tid på klaga? Undrade över intresset bland forumets medl i5draw. När det handlar om poker är det bara holdem. Har ju bara spelat live tidigare så lite fundersam på andra sajter. The_Orca

Postad

Lite kul o köra på nätet, spec när man börjat med 2+ månader.

Dock alldeles för dåligt insatt i rake mm. Gillar iaf 24h lättfattade sida.

Kompisen som spelat länge o på många saiter föredrar prima pga sämre spelare. Tror väl att standarden är ögre på24h pga alla nordiska spelare.

Dock när han spelar 5 draw på nordicbet så fattar jag nada.Konstig potlimit där. Finns det många som gillar mörkpoker här? Vilka saiter spelar ni p`?

The_Orca