Gå till innehåll

Nya micro!!


Tompa66

Recommended Posts

  • 3 months later...

Förvisso en gammal tråd som väcktes till liv men den duger för mina klagor =)

Bortsett från att jag tycker nya prima suger så vänjer man sig väl efter ett tag.

Det jag dock inte vänjer mig är deras usla notes funktion. När man skriver notes så byter den ju inte rad automatiskt, utan efter ett tag så förvinner markören och man skriver texten utanför det synliga området. SÄMST.

Ännu mer som är kasst? Ja t.ex. så börjar inte ett fönster att blinka när det är din tur. Vilket det står att det ska göra istället för att hoppa längst fram. Det börjar dock blinka när du har 5 sekunder kvar att agera. Har ju blivit panik några gånger innan jag fattade det. När man trodde man hade 20 sekunder från att det började blinka, men då var det bara 5 kvar. SÄMST.

Sedan kan jag bara gissa på det sista, men när man kör miniview och en spelare begär mer tid så syns det ingenstans på bordet. Iaf tror jag att det är det som händer när nån haft svårt beslut och hans tid tar slut, men det tar ytterligare 25-30 sekunder innan han tar sitt beslut. Och det är inte dålig uppkoppling eller klienten som hängt sig. Alla andra bord funkar perfekt.

 

Synd bara att det inte finns nåt vettigt ställe att klaga på. Microgaming skiter i vilket och tycker de flesta pokerrum gör det också. Bara säger att dom ska skicka det vidare och det är utanför deras kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...