Tompa66 Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 Vad gillar ni nya microgaming stuket????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 Vad har jag missat? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Vad gillar ni nya microgaming stuket????? Jag gillar det, skönt att man spelar med miniview så man slipper dom dansande chipsen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Oh ah fyllesnack säg oh ah fyllesnack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Ser ingen skillnad.Vad är nytt? Nu brukar ju inte primas alla klienter uppdateras samtidigt så det kan vara förklaringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Purple Lounge är same old same old sedan uppdateringen i höstas iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 http://www.microgaming.com/PokerPress_242.php Så dum rullar väl ut uppdateringen nu. Vilken sida spelar du på Tompa66 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Vem fan kom på dom dansade chipsen egentligen, ser lite freaky ut. Bra att man kan ställa in storleken på borden nu iaf, kanske man kan skippa miniveiw. Skönt oxå att man äntligen kan se muckade kort vid showdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zatedigZ Postad 26 Juni , 2008 Rapport Share Postad 26 Juni , 2008 de nya borden är störtsköna, känns mycket mysigare nu, synd att man inte kan stacka borden ovan på varandra bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 27 Juni , 2008 Rapport Share Postad 27 Juni , 2008 Förvisso en gammal tråd som väcktes till liv men den duger för mina klagor =) Bortsett från att jag tycker nya prima suger så vänjer man sig väl efter ett tag. Det jag dock inte vänjer mig är deras usla notes funktion. När man skriver notes så byter den ju inte rad automatiskt, utan efter ett tag så förvinner markören och man skriver texten utanför det synliga området. SÄMST. Ännu mer som är kasst? Ja t.ex. så börjar inte ett fönster att blinka när det är din tur. Vilket det står att det ska göra istället för att hoppa längst fram. Det börjar dock blinka när du har 5 sekunder kvar att agera. Har ju blivit panik några gånger innan jag fattade det. När man trodde man hade 20 sekunder från att det började blinka, men då var det bara 5 kvar. SÄMST. Sedan kan jag bara gissa på det sista, men när man kör miniview och en spelare begär mer tid så syns det ingenstans på bordet. Iaf tror jag att det är det som händer när nån haft svårt beslut och hans tid tar slut, men det tar ytterligare 25-30 sekunder innan han tar sitt beslut. Och det är inte dålig uppkoppling eller klienten som hängt sig. Alla andra bord funkar perfekt. Synd bara att det inte finns nåt vettigt ställe att klaga på. Microgaming skiter i vilket och tycker de flesta pokerrum gör det också. Bara säger att dom ska skicka det vidare och det är utanför deras kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts