Gahlster Postad 9 Mars , 2008 Rapport Postad 9 Mars , 2008 Så här får du bara inte posta. Vet du vilka kval jag lider över om jag ska se det eller ej nu? Förklara vad de gör ffs! Om det nu är regelvidrigt(planerat ordval!) att diskutera filmer så safar jag med att PMa dig av det jag hann se. Citera
heltok Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Så här får du bara inte posta. Vet du vilka kval jag lider över om jag ska se det eller ej nu? Förklara vad de gör ffs! 2G1C=tjejer bajsar, äter bajs och spyr bajs till klassisk musik BME=snubbe skär kuken av sig och hugger sönder pungen med yxa till hårdrock Citera
Staahla Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 2G1C=tjejer bajsar, äter bajs och spyr bajs till klassisk musikBME=snubbe skär kuken av sig och hugger sönder pungen med yxa till hårdrock Då håller jag mig nog till Jims Värld. Citera
León Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Det där kunde man klarat sig utan att ha sett... En annan riktigt sjuk video man tyvärr sett är "Mr Hands". Är väl i samma klass. Citera
Late Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 han kapar väl av sin egen lem och hugger ut en kula ur säcken samt slår på den tror jag va? edit såg att nån var före Citera
Late Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 så har någon kollat på joe rogans videos än? världsbäst? Citera
Recommended Posts