Dionysos Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Tjena! Även jag har precis som alla er andra varit ung och dum (fortfarande ung, inte lika ung men ack så mycket mer erfaren). Började min pokerkarriär online innan 18års-dagen och detta på bland annat pacific. Detta slutade med att jag fick ett låst konto om jag inte kunde bekräfta min identitet med ett kort på mitt pass. Klart jag kunde det, man är just photoshop geek. Skickade in en falsk bild på mitt pass och har aldrig haft några problem på pacific sedan dess. Nu läste jag om 3M gnt och klart som fan man måste vinna miljonen så jag tänkte ställa upp. Känns sådär att spela med ett konto reggat i falska uppgifter när det rör sig om de summorna dock. Hur tycker ni man ska gå tillväga för att lösa det här? Ringa med svansen mellan bena och skylla på att man var ung och dum, vad kan isåfall hända? Signa ett nytt konto och låtsas som man inte har en aning om att man redan har ett? Flytta, byta namn, identitet helt och hållet och sen vinna miljonerna? Tips? Egna erfarenheter? Shoot... Citera
gEeWhiZm8 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Om du är 18 år nu öppna ett riktigt konto bara? Citera
gladdrkim Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Måste väl bara vara att öppna ett nytt konto då det inte är samma identitet som du hade på det där du mixa med passet? Eller e jag ute o cyklar? Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Jag har faktiskt öpnnat 3 st konton på pacific pga att det varit långt mellan användandet och glömt login. Dom har inte påpekat något om detta så antagligen bara att öppna ett nytt ! Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Om du är 18 år nu öppna ett riktigt konto bara?Vad var det du inte förstod i hans post? Han har redan ett riktigt konto som han öppnat med falska uppgifter. Jag har då inte en aning om vad pacific kommer att tycka om dig om du ringer och erkänner. Men vill du tvunget spela turneringen så är det väl bara att bita i det sura äpplet. Citera
kalsadonna Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Ja öppna ett nytt konto och låtsas som ingenting, se till att casha ut allt från det gamla kontot innan bara. Vad du än gör säg inte sanningen har provat det(annan sajt) och fick mina pengar låsta ögonblickligen och sedan ignorerade dem mina mejl helt... Citera
Djens Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Regga ett konto i din mammas/pappas/flickväns namn och bankwira degen till de, sätt sedan in med deras Visa. Blir dock EXTREMT roligt om de får åka o spela live sne. Citera
Dionysos Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Regga ett konto i din mammas/pappas/flickväns namn och bankwira degen till de, sätt sedan in med deras Visa. Blir dock EXTREMT roligt om de får åka o spela live sne. tänkte göra såhär men sket ju sig jsut pga att finalbordet är live. lite småjobbigt att heta Pia 50 år helt plötsligt. blir nog regga ett nytt konto och hoppas på turen Citera
larsdissler Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Skulle personligen ringt och förklarat situationen. Vad kan dom göra om dom lackar? stämning och grejer lär väl knappast vara aktuellt.. Personligen skulle jag nog tycka det var värre att vinna en jäkla massa pengar med ett konto där allt inte är riktigt som det ska vara och sedemera bli av med pengarna än att ringa, få kontot avstängt och skippa turran. (Cashar ut alla eventuella pengar från sitan innan såklart ) Citera
owster Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Varför skulle du inte kunna regga ett nytt med din riktiga identitet? Du måste ju använt ett annat personnummer där du är äldre på det falska kontot så det blir ju helt olika personnummer, eller? Citera
Recommended Posts