sexyterran Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Hej! Här e tråden för American Idol Season 7! Här diskuteras saker angående denna tävling som får svenska idol att se ut som lilla schlagerfestivalen. Nya avsnitt finns på onsdags- och torsdagskvällar. Idag (5/3) och imorgon åker 2 killar och 2 tjejer och skapar top12 "finalisterna". sen ere go time Jag hejar på Ramiel Malubay bland tjejerna och Jason Castro bland snubbarna, fyi. idag släpptes s07e17 som jag sitter och tittar på nu samtidigt som CL. nån som sett det? nån som har några åsikter? HIT ME Citera
Lolle Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Kan bara säga som så om inte David Archuleta vinner blir jag sur och ännu mer förvånad Citera
Rackad Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Börja titta på säsong 6 pga de roliga auditions men sen lär man ju känns folket och man tittade vidare hela jävla vägen till finalen. Kan inte påstå att det är värt det men verkar bli samma visa denna säsong. Redan sett avsn 17 och David Cook gör en helt fantastisk tolkning av Lionel richies "Hello". Nästan i klass med förra veckans "imagine" av Archuleta". Mariel Mulubay är ju som Susanna Kallur, omöjlig att inte va lite småkär i. Citera
sexyterran Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 Kan bara säga som så om inte David Archuleta vinner blir jag sur och ännu mer förvånad ja han lär vinna, men jag tycker det e tråkigt att man målat upp honom som värsta favoriten, betyder ju bara att han åker snart Börja titta på säsong 6 pga de roliga auditions men sen lär man ju känns folket och man tittade vidare hela jävla vägen till finalen. Kan inte påstå att det är värt det men verkar bli samma visa denna säsong. Redan sett avsn 17 och David Cook gör en helt fantastisk tolkning av Lionel richies "Hello".Nästan i klass med förra veckans "imagine" av Archuleta". Mariel Mulubay är ju som Susanna Kallur, omöjlig att inte va lite småkär i. Ja, det kanv ara jävligt frustrerande avsnitt, särskilt typ förra säsongen när han indiska pojken, har hjärnsläåpp kan inte komma på namnet, gick vidare gång på gång på gång och bara sög mer och mer varje vecka. jag gillar inte david cook så mycket, han hade så oskön frilla på sin audition, det är mest det jag går på i hans fall ^^ ramiel ska jag kolla på ikväll (L) Citera
sexyterran Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 SHIT NYA AVSNITTET E REDAN HÄR! loder ftw~ Citera
TotalFarsa Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Att länka till "piratmaterial" k_a_n vara ett snabbt sätt att åka på en infraction/ban/smäll på fingret. Om inte annat så borde du få det för att du kollar på Idol Citera
Jennez Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Om inte annat så borde du få det för att du kollar på Idol +1 Citera
sexyterran Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 woah snabb ändring löser problemet? glömmer alltid bort sånt där. har 7 varningar för rbsnack. Citera
sexyterran Postad 6 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2008 +1 åh ni e för balla för att se på idol eller? T_Ö_N_Tar Citera
Recommended Posts