Gå till innehåll

Lås och radera skiten


Recommended Posts

Så har man skaffat sig en dagbok :-)

 

Har spelat poker i ca 3 år och har gått hyfsat plus (mitt problem är, som så många andra, att jag går upp i nivå när det går dåligt vilket inte alltid går så bra :rolleyes:).

 

Jag kommer spela lite av varje men främst turneringar.

 

Startrulle: $23,74 på stars

 

Wish me good luck! (det lär behövas) ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till.

Vilken nivå ska du spela på?

Finns ju inte mycket att välja på om du inte från början ska skotta.

 

Tackar :-)

Tänker ta skott nu i början, pallar inte sitta och nöta $01/02. SKOTTA FTW! När jag sen har fått ihop en ordentlig rulle kommer jag börja spela efter uppsatta bankrulleregler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar :-)

Tänker ta skott nu i början, pallar inte sitta och nöta $01/02. Men högst för 10% av rullen. När jag sen har fått ihop en ordentlig rulle kommer jag börja spela efter uppsatta bankrulleregler.

 

Ska du skotta med $2.37? Vilken nivå hade du tänkt isf?..

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror fan jag inte pallar skriva dagbok. Så sjukt oserösa människor det finns. Förstår nu varför så många lägger ner sina dagböcker pga det. Är dock inte gul utan ligger ca $30 + efter 2:a platsen. sepe... lås skiten

 

Troligen en av PF kortaste dagböcker ever men inte pga gulning alltså.

tack för dem som gav några lycka till iaf, det värmde hahahahhaa :-)

 

GL, WP, GG...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va tråkigt du inte pallar..kommer verkligen sakna dig..hade ju alla förutsättningar att bli så lärorik och bra dagbok..synd det inte finns några seriösa som kan ge analyser och feedback på allt kreativt du fullkomligen spottat ur dig! Man får även passa på att gratulera till din 500 procentiga utveckling av rullen imponerande! Du gör rätt som drar dig tillbaka..kul namn förresten! Väldigt kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...