TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Så har man skaffat sig en dagbok Har spelat poker i ca 3 år och har gått hyfsat plus (mitt problem är, som så många andra, att jag går upp i nivå när det går dåligt vilket inte alltid går så bra ). Jag kommer spela lite av varje men främst turneringar. Startrulle: $23,74 på stars Wish me good luck! (det lär behövas)
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Tänker ta ett skott och drar igång en $4,40 SnG 180 players nu. Hoppas på KLONK!!!
SouthEast Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Lycka till. Vilken nivå ska du spela på? Finns ju inte mycket att välja på om du inte från början ska skotta.
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Lycka till.Vilken nivå ska du spela på? Finns ju inte mycket att välja på om du inte från början ska skotta. Tackar Tänker ta skott nu i början, pallar inte sitta och nöta $01/02. SKOTTA FTW! När jag sen har fått ihop en ordentlig rulle kommer jag börja spela efter uppsatta bankrulleregler.
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 2 dagar? sen? GUL? Vi får väl se.
xplosivo Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Tackar Tänker ta skott nu i början, pallar inte sitta och nöta $01/02. Men högst för 10% av rullen. När jag sen har fått ihop en ordentlig rulle kommer jag börja spela efter uppsatta bankrulleregler. Ska du skotta med $2.37? Vilken nivå hade du tänkt isf?..
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Turneringar och SnG. Eller vafan skott och skott. Låter ju lite sepe på dem här nivårerna att man skottar med så lite.
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 lol Slår vad om att du är en sån där freerollssnyltartönt.. lol
killerwolf Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 lol... kult val av nick... kuligt trollande.. kul kul!
ThiRounder Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 n0pe, jag är en sån som har en ny avatar och ville se den "in action" : P enbart därför jag skrev men nu när jag tänker efter så... lol
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 fan va kul det är att skriva dagbok..
xplosivo Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Turneringar och SnG. Eller vafan skott och skott. Låter ju lite sepe på dem här nivårerna att man skottar med så lite. Äh, vafan..e ju tanken som räknas i slutänden va?
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Lyckas komma 2:a i en MTT SnG. $60 för det!
GiLLo Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Lyckas komma 2:a i en MTT SnG. $60 för det! JAG HEJAR PÅ DIG!!!!!!!!
quxii Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 du skrämmer mej så fruktansvärt mycket, läskigare människor får man leta efter, STALKER, WANNABE!
Poker2007 Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 du skrämmer mej så fruktansvärt mycket, läskigare människor får man leta efter, STALKER, WANNABE! Va?
yxa00 Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Lycka till med skottandet och grattis till de 60$
TexasHoldemKing Postad 5 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2008 Tror fan jag inte pallar skriva dagbok. Så sjukt oserösa människor det finns. Förstår nu varför så många lägger ner sina dagböcker pga det. Är dock inte gul utan ligger ca $30 + efter 2:a platsen. sepe... lås skiten Troligen en av PF kortaste dagböcker ever men inte pga gulning alltså. tack för dem som gav några lycka till iaf, det värmde hahahahhaa GL, WP, GG...
Hemdhes Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 va tråkigt du inte pallar..kommer verkligen sakna dig..hade ju alla förutsättningar att bli så lärorik och bra dagbok..synd det inte finns några seriösa som kan ge analyser och feedback på allt kreativt du fullkomligen spottat ur dig! Man får även passa på att gratulera till din 500 procentiga utveckling av rullen imponerande! Du gör rätt som drar dig tillbaka..kul namn förresten! Väldigt kul
Recommended Posts