Gå till innehåll

Pokerproffs på Svenska Spel


Drygo77

Recommended Posts

Är det nån som vet hur många proffs som håller till på Svenska Spel. Jag minns att det inte var många från början, så Svenska Spel stängde varje kväll. Men nu, då dom håller öppet dygnet runt kanske det är fler? Känner ni till någon speciell spelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns nog ett flertal , vad tycker du är pokerproffs? dom som syns i tv och tidningar eller dom okända grindarna...dom som spelar 25/50 och uppåt lever nog på poker iaf , och är i mina ögon "proffs".

Nej, jag håller med dig. Jag menade dom offentliga, men i mina ögon så är dom verkliga proffsen även dom som grindar i det tysta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns nog ett flertal , vad tycker du är pokerproffs? dom som syns i tv och tidningar eller dom okända grindarna...dom som spelar 25/50 och uppåt lever nog på poker iaf , och är i mina ögon "proffs".

 

"Professionalism är en term som mest används inom sporten för den som utövar sport mot betalning. Dessa kallas proffs. Om de har jobb vid sidan om är de halvproffs, men har de sin sport som yrke kallas de helproffs." /Wikipedia

 

Dvs. de som livnärar sig på det kallas Proffs, oavsett de är snygga, fula, synliga eller osynliga :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Professionalism är en term som mest används inom sporten för den som utövar sport mot betalning. Dessa kallas proffs. Om de har jobb vid sidan om är de halvproffs, men har de sin sport som yrke kallas de helproffs." /Wikipedia

 

Dvs. de som livnärar sig på det kallas Proffs, oavsett de är snygga, fula, synliga eller osynliga :-)

 

Ah det va ju det jag sa:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

proffs hit o ditt, antaligen tjänar man en massa pengar o lever på pokern eller så gör man det inte.

 

Förresten e 700 spänn jävligt surt o få kl 7 på morgonen, absolut när p nissen varit där för 5min sen.

 

Ja jag e en fattig jävel som stör mig på p-böter...

 

GOD JUL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet hur många proffs som håller till på Svenska Spel. Jag minns att det inte var många från början, så Svenska Spel stängde varje kväll. Men nu, då dom håller öppet dygnet runt kanske det är fler? Känner ni till någon speciell spelare?

 

Ah, good old days, man tjänade oftast lika mkt sista 5 min som man gjorde under resten av kvällen:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns väl som att de flesta som slår 10-20 och uppåt säkert skulle kunna leva på enbart poker.

 

proffs hit o ditt, antaligen tjänar man en massa pengar o lever på pokern eller så gör man det inte.

 

Förresten e 700 spänn jävligt surt o få kl 7 på morgonen, absolut när p nissen varit där för 5min sen.

 

Ja jag e en fattig jävel som stör mig på p-böter...

 

GOD JUL

 

700 bara, en annan har lyckats få betala 4½ gånger det beloppet för en fortkörning...

Och jag är ännu fattigare :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...
Oskar?

 

Man rejkar bort rätt rejält mycket o om man försöker motivera "spelarna på SvS är så fiskiga öhh öhh" så fattar man inte rätt grundläggande principer om EV, nog iofs mycket vanligt hos folk som endast spelat NL HE.

 

Min första uppfattning är att du verkar vara en riktig idiot, hur rätt har jag egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...