gdaily Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Vi spelade in fyra TV-program till poker.se-tv i går. Meningen var att Lars Kjestrup skulle vara med i första omgången, men det är influensatider och Lars är sjuk. Jag tror nog att ni blir nöjda med ersättaren - Hans Eskilsson blev blixinkallad (han vek sig för mina argument att jag kommer ändå tjata sönder honom senare, lika bra att bli av med det på en gång ). Problemet var att fixa fram barnvakt åt hans två söner, det ingick i dealen. Jag skänker härmed ett stort tack till Sviten-Bengan som agerade lekfarbror under 45 minuter. Stor kärlek:h:! Annars hade jag nämligen varit tvungen att ringa mamma, och det vill man ju gärna undvika . Övriga deltarare är: Peter Eichhardt (avsnitt 2) Johan Perciwall (avsnitt 3) Dan Glimne (avsnitt 4) Jag kan lova er fyra riktigt intressanta söndagar nu med sändningsstart den 9 mars, på en sajt nära er. Citera
gdaily Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2008 Peter Eichhardt, eller Peeeeteeerrr Eichhhhhardtttt som Thomas Kremser (tävlingsledaren på EPT) uttalar namnet, är gästen i nästa program. Ett mycket bra program som handlar om tiden i Ryssland, om familjeliv och hur ofta pokerspelare går gula... Klockan 19:00 på söndag, kan rekommenderas! Citera
gdaily Postad 23 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2008 Kvällens tv-program gästas av Johan Percivall, som klonkade en av våra frirullar tillsammans med Pokerroom och fick åka till Australien och spela Aussie Millions. Dessutom tog han sig ITM och fick en bra slant med sig hem! Citera
gdaily Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2008 Mannen, myten, legenden Dan Glimne kom på besök den 30 mars. Ett avsnitt som verkligen rekommenderas! Citera
gdaily Postad 6 April , 2008 Författare Rapport Postad 6 April , 2008 Söndagen den 6 april träffar vi Björn Isberg, och får lära oss en hel del om money management och lite skvaller kring Gus Hansen och Phil Ivey och lite andra high-rollers på Full Tilt. Citera
gdaily Postad 13 April , 2008 Författare Rapport Postad 13 April , 2008 Jag kan verkligen verkligen verkligen rekommendera avsnittet med Sören Kongsgaard, som sänds i dag söndag kl. 19:00. Dessutom får ni lösenordet till kvällens hästpokerfrirulle i den. Citera
gdaily Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Postad 20 April , 2008 Söndag klockan 19:00 har vi ett intressant "sportsbettingavsnitt" med Jan "Hatten" Helander. Hoppas dock att kodningen är rätt upplagd, vi får se klockan 19:00 som sagt. Citera
AG Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 På grund av Poker-SM i Tallinn kommer det inte visas något avsnitt av Poker.se TV söndagen den 27:e. Poker.se TV är tillbaka igen söndagen den 4:e maj. Citera
AG Postad 4 Maj , 2008 Rapport Postad 4 Maj , 2008 Ikväll, söndag 4/5, 19:00 är det dags för nytt avsnitt av Poker.se TV. Denna gång är det Jens "Jennez" Jadbäck som gästar Ola och Helena i studion. Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2008 Ikväll är det dags för säsongens sista program av Poker.se-TV. Vi hade planetar in ett program Med Per Hildebrand, men han blev väldigt sjuk dagen innan inspelning, så vi fick hoppa över det. En lång intervju med Per finns dock på Poker.se Vi hade planerat in att bjuda in Svenska Mästaren i Texas No-limit till tv-soffan i avslutningsprogrammet. Nu bar det sig inte bättre än att en av programledarna - Ola Brandborn - vann SM, så på söndag med start 19:00 samtalar Helena och Ola om ditten och datten, inklusive två handanalyser från EPT Monte Carlo där liknande lägen spelas på olika sätt, beroende på motståndare. Citera
Recommended Posts