retorik Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Tänkte bara kolla vad folk tycker är roligast med att spela poker? Är det att sätta ett nötdrag på rivern, efter att det har blivit allin på flop. Är det att spela ut nån så att han lägger t.ex näst nöten? Att spela så bra att folk lämnar bordet? Vore kul att se vad folk gillar mest? Pengar eller respekt det är frågan. Citera
Kontextus Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Det roligaste är att vinna och det tråkigaste är att förlora. Särskilt skojigt är det då man med nötfärgen har slowspelat den andre till att gå all in Citera
bossbaver Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 att tilta/trashtalka nån i chatten och sen spela av honom alla $$$ Edit. Nej vänta, det roligaste är att spela av FI alla $$$ OCH SEN trashtalka satan i chatten lol Citera
hansolo Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 att tilta/trashtalka nån i chatten och sen spela av honom alla $$$ Edit. Nej vänta, det roligaste är att spela av FI alla $$$ OCH SEN trashtalka satan i chatten lol Upptäckte igår att jag spelar bättre när jag chattar och då kan man kombinera det med att va lite provocerande också... Det funkar! =) Citera
Kontextus Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 att tilta/trashtalka nån i chatten och sen spela av honom alla $$$ Edit. Nej vänta, det roligaste är att spela av FI alla $$$ OCH SEN trashtalka satan i chatten lol Jag är övertygad om att de flesta undermedvetet kopplar ihop förnamnet Obama med Bin Laden . Pappa nämnde det spontant häromdagen och jag har också tänkt på det varenda gång jag har hört Obama. Vem vet.. Obama är ju lite färgad och har kanske bara klippt av sig skägget, skippat turbanen och kanske är som Sture Svensson som inte kan säga S. Citera
MJ Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jag är övertygad om att de flesta undermedvetet kopplar ihop förnamnet Obama med Bin Laden . Pappa nämnde det spontant häromdagen och jag har också tänkt på det varenda gång jag har hört Obama. Vem vet.. Obama är ju lite färgad och har kanske bara klippt av sig skägget, skippat turbanen och kanske är som Ture Svensson som inte kan säga S. ??? Citera
Kape Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Roligast är typ sånt här: Texas Hold'em NL $5/$10 Seat 1: FI1 ($1000 in chips) Seat 2: FI2 ($1000 in chips) DEALER Seat 3: HERO ($1000 in chips) Seat 5: FI3 ($1000 in chips) Seat 6: FI4 ($1000 in chips) HERO: Post SB $5 FI3: Post BB $10 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO [] Dealt to FI3 [] FI4: Fold FI1: Raise $35 FI2: Fold HERO: Raise $90 FI3: Raise $350 FI1: Fold HERO: Raise $1000 (all in) FI3: Call $1000 (all in) *** FLOP *** [ ] *** TURN *** [] *** RIVER *** [] *** SUMMARY *** Total pot $2035 Rake $3.00 HERO: wins $2035 Citera
kardum_88 Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 När man drar ut någon kille på ett grymt sätt, och han berättar för en hur kass man är Sen ska han helst bli cp-tiltad Det är underbar poker Citera
SoderKrippa Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Turneringsvinster är roligast. Annars är det att det trillar in pengar på kontot helt klart... Man har ju varit i alla tänkbara situationer vid det här laget, så inget är direkt nytt och faschinerande. Eller iofs, att FI hittar AI-syner med 62o är fortfarande ganska faschinerande och skoj /SK Citera
Kontextus Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 ??? Barnboksfiguren Ture Tventon känner du väl till? Ursäkta att jag råkade skriva Ture Svensson först för han heter ju egentligen Sture Svensson Citera
MJ Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Turneringsvinster, sat-vinster till liveturneringar och bra spel som nummer 3. Citera
Kontextus Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Turneringsvinster, sat-vinster till liveturneringar och bra spel som nummer 3. Turneringtvinter, tat-vinter till liveturneringar och bra tpel tom nummer 3 Citera
SouthEast Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 att tilta/trashtalka nån i chatten och sen spela av honom alla $$$ Edit. Nej vänta, det roligaste är att spela av FI alla $$$ OCH SEN trashtalka satan i chatten lol 1. Spela som en tomte. 2. Dra ut Sigge på rivern. 3. Trashtalka i chatten och tala om hur dåligt Sigge spelade. Citera
Kontextus Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 1. Spela som en tomte.2. Dra ut Sigge på rivern. 3. Trashtalka i chatten och tala om hur dåligt Sigge spelade. 4. Sigge tiltar loss och går all in.. SouthEast synar och förlorar 500 dollar Citera
killerwolf Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 som jag sa sist.. turrevinster, att kriga sig igenom en turre på 5-6 timmar o vinna menlösa typ 1600$ är ändå en stor seger för en än t.ex.. cg'a ihop samma summa på hälften av tiden, man e betydligt gladare åt turrevinster i allmänhet åtminstone jag ! tycker denna bild är förjävla rolig gissa vilka två turneringar jag har spelat... resten är 1$ och 2$ turneringar spelade av tjejen.......hon e fan som den där 2+2 bruden, måste byta lösenord innan hon gular mig ! Citera
bandini Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jag är övertygad om att de flesta undermedvetet kopplar ihop förnamnet Obama med Bin Laden . Pappa nämnde det spontant häromdagen och jag har också tänkt på det varenda gång jag har hört Obama. Vem vet.. Obama är ju lite färgad och har kanske bara klippt av sig skägget, skippat turbanen och kanske är som Sture Svensson som inte kan säga S. Omaha bin Laden ska det vara Citera
Nojlaget Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Det absolut bästa jag vet är att slå överpar med något fult (typ låg stege). Det tristaste är att torska överpar... Citera
Fudge Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Omaha bin Laden ska det vara Jag förstår fortfarande inte ett skit av hans inlägg och varför han citerar ngn innan han skrev det.. Citera
elninjopink Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Det enda roliga är att titta tillbaka på vinsterna. Att spela poker är mest tråkigt. Citera
bandini Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jag förstår fortfarande inte ett skit av hans inlägg och varför han citerar ngn innan han skrev det.. Nej, jag fattar inte heller någonting. Men Omaha Bin Laden lär ju vara en av arabvärldens bästa pokerspelare. LAG. Citera
Recommended Posts