KnockedOut Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Hallå... Jag har skrivit ett par dagböcker här genom åren men aldrig lyckats slutföra något av mina mål eller hålla igång dagboken i mer än någon månad, slutar oftast för att jag gular. Orsak till att jag gular? Disciplinen.... Har som mest haft upp emot $6-7k i bankrullen innan jag gulat nästan allt. Svär att jag aldrig ska spela poker igen och sätter sen in en liten summa igen som jag spelar upp för att sedan gula. Satte in 350:- på SvS för någon vecka sedan och spelade lite NL HU och lyckades spela upp det till 2000:- innan jag tog ut 800:-. Vid ca 1200:- började spela NL SH Holdem 0.5/1 och efter ca 1400 händer igår så har jag plussat omkring 800:- och sitter med en rulle på 2200. Istället för att gula dessa vid ungefär 10.000:- så tänkte jag, varför inte starta en dagbok och ta tag i disciplinen en gång för alla. Kommer gå upp till 1/2 när rullen är på 6000:- För er som undrar vem jag är så är jag en 20, snart 21åring som tröttnat på skolan och arbetar extra 15-20 timmar i veckan på ICA rakt över gatan. Jag bor i en förort norr om Stockholm och hoppas kunna leva på pokern en vacker dag. Varje gång jag spelat 10.000 händer kommer jag posta min statistik från PT och hoppas få kommentarer från er om vad jag bör förbättra. Behöver hitta luckor i mitt spel förutom att jag får FLIPTILTAR en gång i månaden och spelar bort hela rullen. Wish me luck and may the the tilt be with YOU. Hellre du än jag. Peace - K Citera
Ninjagrisen Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 GL M8 :D:D tilta in bort allt nu förihelvette! Citera
Recommended Posts